رونمایی از دستاورد رعب انگیز سپاه در روز سه شنبه

چندی پیش، خبری مبنی بر رونمایی از دستاورد رعب انگیز سپاه در روز سه شنبه در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

به تازگی، خبری مبنی بر رونمایی سپاه از دستاورد عجیبش در فضای مجازی، تحت عنوان دستاورد عجیب سپاه به گوش می‌رسد که حواشی و جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشته است. رونمایی سپاه در روز سه شنبه 16 خرداد اتفاق می‌افتد و تاکنون اطلاعات زیادی علنی نشده است.

رونمایی از دستاورد رعب انگیز سپاه در روز سه شنبه

رونمایی سپاه از دستاورد عجیبش

رونمایی از دستاورد رعب انگیز سپاه در روز سه شنبه
رونمایی سپاه از دستاورد عجیبش

سه‌شنبه ۱۶خرداد، یکی از دستاوردهای بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد. اهمیت این رونمایی در این است که آمریکا و پیروانش، تصوّر اینکه ایران به دانش آن رسیده است را ندارند و با رونمایی آن، شاید معادلات منطقه دگرگون بشود.

بیشتر بخوانید:

توقیف دومین نفتکش توسط سپاه در طول یک هفته

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به‌دستور سید روح‌الله خمینی، رهبر جمهوری اسلامی، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد. در حالی که ارتش ایران از مرزهای ایران دفاع و نظم داخلی را حفظ می‌کند، بنابر قانون اساسی ایران، سپاه پاسداران برای پاسداری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی کشور در نظر گرفته شده است.

رونمایی سپاه در روز سه شنبه

رونمایی از دستاورد رعب انگیز سپاه در روز سه شنبه
دستاورد عجیب سپاه

سپاه پاسداران نقش خود را در حفاظت از حکومت اسلامی و همچنین جلوگیری از مداخله و کودتای خارجی توسط ارتش یا «جنبش‌های انحرافی» قرار می‌دهد. نام ایران در آرم سپاه پاسداران وجود ندارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان پیدایش خود به‌عنوان یک نیروی شبه نظامی با محوریت ایدئولوژیک، تقریباً در تمام ابعاد جامعه ایران نقش بیشتری را ایفا کرده است. در نخستین روزهای پس از انقلاب بهمن ۵۷، دولت موقت که به علت فروپاشی قوای انتظامی و نظامی فاقد ابزار لازم برای اعمال حاکمیت بر کشور بود، درصدد برآمد تا نیرویی مسلح بنام گارد ملی به وجود آورد. به همین منظور، حسن لاهوتی حکمی از سید روح‌الله خمینی برای تشکیل این نیرو دریافت کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *