ویدیو : شکستن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی

به تازگی ویدیوی از شکستن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که حواشی زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیوی در رسانه ها پخش شده که خبر از خراب شدن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی را می‌دهد. گویا انداختن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی حرکت عجیبی بوده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است. در ادامه ویدیوی از پرتاپ گوشی زانکو توسط مسعد جهانی خواهید دید.

شکستن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی

شکستن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی
پرتاپ گوشی زانکو توسط مسعد جهانی

مسعود جهانی تنظیم کننده نام آشنای ایرانی متولد 10 خرداد سال 1366 بوده و اصالتا تبریزی است. وی آموزش موسیقی را در سن 14 آغاز کرد و تاکنون در همین زمینه به موفقیت زیادی دست یافته است و اکنون به یکی از معروف ترین آهنگسازهای ایرانی بدل یافته و نامش را بی شک در بسیاری ازموزیک ها و آهنگ جدید پاپ ایرانی شنیده اید.

انداختن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خراب شدن گوشی زانکو توسط مسعود جهانی را ببینید:

زانکو از خوانندگان جوان و جویای نام کشورمان می‌باشد. زمینه فعالیت او آهنگ‌های پاپ است که او بیشتر آهنگ‌های خود را در این سبک به بازار موسیقی ایران عرضه کرده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به دانلود آهنگ‌های زانکو و همچنین اعضای تیم تشکیل‌دهنده او به دست بیاورید.

تحصیلات مسعود جهانی در زمینه داروسازی بوده که به علت مشغله کاری زیاد در زمینه تنظیم و تولید موسیقی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری رشته داروسازی دانشگاه اصفهان انصراف داد. این تنظیم کننده بزرگ که خالق سبک تلفیقی پاپ و سنتی است خود به شخصه عاشق موسیقی سنتی بوده و یکی از خواننده های مورد علاقه اش علی زندوکیلی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *