موشک هایپر سونیک ایرانی فتاح رسما رونمایی شد ؛ کابوسی جدید برای آمریکا!

موشک هایپرسونیک ایرانی فتاح جدید ترین و پیشرفته ترین موشک نیروی هوافضای سپاه پاسداران است که به تازگی معرفی و تولید آن آغاز شده است.

موشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور رئیس‌جمهور، فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ستاد این نیرو رونمایی شد. موشک هایپرسونیک فتاح هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد و قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و این سامانه‌ها را منهدم کند. در ادامه مطلب با خبر موشک جدید ایران همراه ما بمانید.

موشک هایپرسونیک ایرانی فتاح

  • موشک جدید هایپرسونیک ایران

موشک هایپرسونیک ایرانی فتاح

موشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز (۱۶ خرداد) با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ستاد این نیرو رونمایی شد.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دیروز در نشست خبری خود در واکنش به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک فتاح با تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت:

«ما از گفته ایران آگاه هستیم. نگرانی ما در مورد برنامه موشکی ایران به‌خوبی ثابت شده است. ایران به بی‌ثبات کردن منطقه خاورمیانه، از جمله با توسعه سلاح‌های خطرناک ادامه می‌دهد.»

موشک هایپرسونیک فتاح

موشک هایپرسونیک فتاح هزار و ۴۰۰ کیلومتر برد دارد و قادر است از تمامی سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و این سامانه‌ها را منهدم کند. این نوع موشک‌ جزو جدیدترین تسلیحات و تجهیزات هستند که امروزه توسط کشورهای همچون آمریکا، روسیه و چین تولید و به کارگرفته می‌شوند. این موشک از دقت اصابت فزاینده، سرعت بسیار بالا، قابلیت مانور‌پذیری فوق‌العاده و همچنین از توان پنهان‌کاری و عبور از سامانه‌های راداری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *