عکس : ازدواج نوه مهستی با تاجر ثروتمند کویتی

به تازگی تصویری از ازدواج نوه مهستی با تاجر ثروتمند کویتی در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیار زیادی را از سوی کابران این فضای ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از عروسی نوه مهستی با بزرگترین ثروتمند کویت در فضای مجازی منتشرش شده است. گویا مزدوج شدن مهستی با تاجر عرب کویتی سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است.

ازدواج نوه مهستی با تاجر ثروتمند کویتی

ازدواج نوه مهستی با تاجر ثروتمند کویتی
مزدوج شدن مهستی با تاجر عرب کویتی

موضوع جشن نامزدی ناتاشا نوه مهستی با یک مرد کویتی است. همسرش جمیل نام دارد و طبق اطلاعات به دست آمده این زوج سال آینده جشن عروسی خود را در بارسلونا برگزار خواهند کرد. عکسی از این تازه عروس در کنار مادربزرگش در دوران کودکی را مشاهده می کنید.

مهستی صبح ۴ تیر ۱۳۸۶ در لس آنجلس بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و در گورستان وست وود در لس آنجلس در کنار آرامگاه خواهرش هایده و مادرش به خاک سپرده شده است.

به گفته دولت آمریکا بعد از مرگ مرلین مونرو و مایکل جکسون، تشییع جنازه وی سومین مراسم بزرگ و استثنایی ایالات متحده آمریکا بود که منجر به تعطیلی کامل یک ساعته خیابان های لس آنجلس شد.

عروسی نوه مهستی با بزرگترین ثروتمند کویت

در ادامه می‌توانید تصویری از مزدوج شدن مهستی با تاجر عرب کویتی را ببینید:

ازدواج نوه مهستی با تاجر ثروتمند کویتی
عروسی نوه مهستی با بزرگترین ثروتمند کویت

مراسم جشن نامزدی نوه مهستی با یک مرد ثروتمند کویتی به نام جمیل از ساعاتی پیش خبرساز شده و به یکی از سوژه‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. گقته می‌شود همسرش جمیل نام دارد و قرار است این زوج سال آینده جشن عروسی خود را در بارسلونا برگزار کنند. ناتاشا دختر سحر تنها یادگار مهستی خواننده فقید است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *