بیوگرافی حسین کلاته بدنساز ایرانی +عکس و حواشی

حسین کلاته بدنساز (hossein kalate) یکی از قهرمانان بدنسازی ایران و دنیا است که به دلیل درگیری در رقابت‌های جهانی اسپانیا یک سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد!

حسین کلاته قهرمان بدنسازی ایران و جهان و قهرمان پرورش اندام ایران بود که در ۲۰ مرداد ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. او از سال 80 وارد ورزش بدنسازی شده است و از مهمترین عناوین او 7 قهرمانی کشور 2 قهرمانی جهان در اسپانیا، نایب قهرمانی جام الماس و یک قهرمانی اوکراین را می توان نام برد. در ادامه مطلب با خبر بیوگرافی کامل حسین کلاته همراه ما بمانید.

حسین کلاته بدنساز

  • حسین کلاته بیوگرافی

حسین کلاته بدنساز

به گزارش منابع خبری:

حسین کلاته قهرمان پرورش اندام کشورمان متولد 68/05/20 و ساکن تهران است.

از مهمترین عناوین او 7 قهرمانی کشور 2 قهرمانی جهان در اسپانیا، نایب قهرمانی جام الماس و یک قهرمانی اوکراین را می توان نام برد. این چهره ورزشی زمانی که ١٢سال سن داشته فعالیت خود را در رشته بدنسازی استارت زده است و این رشته را تا کنون ادامه داده است. هدایتگرهای حسین کلاته پس از مشاهده فیزیک وی درخواست نمودند که این رشته ورزشی را دنبال نماید به خاطر اینکه بدن حسین مهارت های بسیاری در عرصه پرورش اندام را داشت.

بیوگرافی حسین کلاته بدنساز

حسین کلاته در مصاحبه ای می گوید تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده زیرا دلش می خواسته کار کند و پول در بیاورد و بتواند به دنبال عشقش که همان ورزش بدنسازی بوده، برود و به آرزویش دست پیدا کند. او و در حال حاضر مغازه ی مکمل فروشی دارد و همچنان سرسختانه روز و شب به تمرین بدنسازی می پردازد . البته حسین کلاته خود اعتقادی به مکمل ندارد و می گوید بیشتر ترجیح میدهم بجای مکمل غذا بخورم و هنگامی که باید برای مسابقات جهانی خود را آماده کنم 9 وعده غذا می خورم.

آقای حسین کلاته در گفتگویی با یکی از روزنامه ها می گوید تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده زیرا دلش می خواسته کار کند و پول در بیاورد و بتواند به طور حرفه ای ورزش بدنسازی را دنبال کند . ایشان هم اکنون فروشگاه مکمل فروشی دارد و مخارج زندگیش را اینگونه تامین می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *