پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر

سارا ساربانی بازیگر تئاتر و مجری صدا و سیمای استان هرمزگان بود که بعد از فوت او پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

علت فوت سارا ساربانی با انتشار خبر تصادف سارا ساربانی به تازگی بسیار سر و صدا بر پا کرده و در شبکه‌ها و فضای مجازی دلیل مرگ سارا ساربانی تبدیل به سوالات بزرگی شده است.

پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر

پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر
دلیل مرگ سارا ساربانی

سارا ساربانی متولد دهه ۱۳۷۰ در هرمزگان بود که خبر تاسف‌بار درگذشت ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف به تازگی به انتشار رسیده‌ است. او به عنوان مجری و بازیگر تئاتر در هرمزگان، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشت و همشهریانش با اجراهای شاد و پر انرژی او آشنا بوده و هستند. مراسم تشییع و خاکسپاری وی روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در بندر عباس برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، طی پیامی درگذشت سارا ساربانی بازیگر و مجری توانمند استان را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در متن پیام آمده است:

مصیبت درگذشت این هنرمند برجسته استانی موجب تاسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این ضایعه را به جامعه هنری استان هرمزگان، و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندم. اسمعیل جهانگیری؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان.

علت فوت سارا ساربانی

پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر
دلیل مرگ سارا ساربانی

سارا ساربانی، یکی از بازیگران و هنرمندان هرمزگانی بود که از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد. او در طول فعالیت‌های خود در حیطه هنریشگی، در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله می‌توان به تئاتر بهار برای بهار نمی‌آید و نمایش بریم بریتانیا به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *