پشت پرده ماجرای سرقت از رادیوتراپی بیمارستان امام رضا کرمانشاه +جزئیات

ماجرای سرقت بیمارستان امام رضا ؛ حدودا دو هفته پیش بود که خبر سرقت از بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) منتشر شد و باعث تعجب کاربران شد.

استاندار کرمانشاه در پیامی با صدور دستوراتی از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خواسته است که با قید فوریت اقدامات لازم را برای تضمین سلامت و آرامش فکری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا علیه السلام و شفافیت لازم پیرامون ماجرای سرقت برخی تجهیزات در این بیمارستان انجام دهد. در ادامه مطلب با خبر بیمارستان امام رضا کرمانشاه سرقت همراه ما بمانید.

ماجرای سرقت بیمارستان امام رضا

  • سرقت از بیمارستان امام رضا کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به دنبال سرقت اخیر از این بیمارستان به دادسرا خبر داد و گفت:

در این راستا تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. همچنین به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز بازدیدی میدانی از بیمارستان امام رضا(ع) داشتیم که در آن چگونگی سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

ماجرای سرقت بیمارستان امام رضا

سرقت از بیمارستان کرمانشاه

کرمی با تاکید بر اینکه در رابطه با این پرونده کوتاهی و قصور مسئولین بیمارستان محرز شده، اعلام کرد: با توجه به اینکه سارقین به راحتی توانسته اند دست به سرقت بزنند، کوتاهی مسئولین ذیربط کاملاً مشهود است. در این راستا دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا (ع) صادر شد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رئیس و مدیر بیمارستان هم به دادسرا احضار شده اند و در صورتی که طی مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آنها نیز صادر خواهد شد. به دلیل حیاتی بودن بخش‌های اطراف دستگاه مثل آزمایشگاه پاتولوژی، نتوانستیم این بخش‌ها را تعطیل کنیم و به سرعت درخواست سرب دادیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *