ببینید : ویدیویی از احمد ایراندوست در کنار سحر

به تازگی ویدیویی از احمد ایراندوست در کنار سحر در رسانه های مجاری فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر محبوب داشته است.

اخیرا ویدیویی از احمد ایراندوست به همراه سحر خواننده پاپ در فضای مجازی منتشر شده است. گویا ویدیو نامشروع احمد ایراندوست به همراه سحر حواشی بسیاری را برایش داشته است.

ویدیویی از احمد ایراندوست در کنار سحر

ویدیویی از احمد ایراندوست در کنار سحر
ویدیویی از احمد ایراندوست و سحر مقدس خواننده معروف

احمد ایراندوست با اشتراک گذاشتن ویدویی در اینستاگرامش در کنار سحر خواننده خارج از کشور حسابی خبرساز شد. احمد ایراندوست که به لطف بازی در سریال شب هایی برره به شهرت رسید در سالهای اخیر در شبکه های اجتماعی پرکار است و در مورد هر موضوعی اظهار نظر میکند برخی از کاربران با کامنت هایی از او نسبت به اظهرات غیر کارشناسانه اش انتقاد کرد.

ویدیویی از احمد ایراندوست به همراه سحر خواننده پاپ

در ادامه می‌توانید ویدیو نامشروع احمد ایراندوست به همراه سحر را ببینید:

احمد ایراندوست متولد سال ۱۳۴۹ از آبادان بازیگر مشهور ایرانی به ویژه در فیلم های طنز است. احمد ایراندوست با بازی در نقش غول برره شناخته شد و مدتیست که در فضای مجازی نیز فعال است. سحر مقدس زادهٔ ۱۳ آذر ۱۳۶۳ در تهران با نام هنری سحر خواننده پاپ اهل ایران است.

سحر فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ در خارج از ایران با آهنگ «تو نباشی» شروع کرد و در سال ۱۳۹۶ با شرکت در برنامه شعر یادت نره! در شبکه من و تو توانست به شهرت برسد. ویدیویی از احمد ایراندوست و سحر مقدس خواننده معروف منتشر شده که نشان دهنده ی این است که این بازیگر مرد ایرانی به کنسرت این خواننده ی زن رفته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *