ببینید: تصویری از لوگوی کمپانی پارامونت بر روی پیراهن اینتر میلان

امشب، فینال لیگ قهرمانان بین تیم‌های اینترمیلان و منچسترسیتی برگزار می‌شود و تصویری از لوگوی کمپانی پارامونت بر روی پیراهن اینتر میلان به انتشار رسیده است.

به تازگی، خبری مبنی بر اسپانسری پارامونت برای تیم اینتر تحت عنوان لوگوی پارامونت برای اینتر میلان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت و مشخص شد که امروز، اسپانسر شدن پارامونت و پیراهن اینتر در بازی فینال لیگ قهرمانان رخ می‌دهد.

لوگوی کمپانی پارامونت بر روی پیراهن اینتر میلان

اسپانسری پارامونت برای تیم اینتر

باشگاه اینتر میلان برای جایگاه اسپانسر اصلی پیراهن خود در مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ برابر منچسترسیتی با کمپانی پارامونت به توافق رسید. استودیو فیلم سازی Paramount Pictures یکی از بزرگترین شرکت های صنعت فیلم در دنیا است که در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده است.

اینتر چندی پشی پس از افزایش اختلافات با digitalbits همکاری خود را با این شرکت قطع کرد و در مدت اخیر با لباس‌های بدون اسپانسر به میدان رفته است. در دو بازی آخر اینترمیلان در فصل 2022/23، لوگوی Paramount+ در قسمت جلوی پیراهن قرار خواهد گرفت.

لوگوی کمپانی پارامونت بر روی پیراهن اینتر میلان
لوگوی پارامونت برای اینتر میلان

اسپانسری پارامونت برای تیم اینتر

در ادامه می‌توانید اسپانسر شدن پارامونت و پیراهن اینتر را ببینید:

لوگوی کمپانی پارامونت بر روی پیراهن اینتر میلان
اسپانسر شدن پارامونت و پیراهن اینتر

پارامَونت پیکچرز یا همان Paramount Pictures، استودیوی تهیه و توزیع فیلم و برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی است، که از نظر درآمد، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم‌سازی جهان محسوب می‌شود.

باشگاه فوتبال اینترناتزیوناله میلانو، که معمولاً با عنوان اینتر میلان یا اینتر شناخته می‌شود، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در شهر میلان، ایتالیا است. اینتر تنها تیم ایتالیایی می‌باشد که به سری بی سقوط نکرده است. این تیم با پشت سر گذاشتن پورتو، بنفیکا و آث میلان، به فینال لیگ قهرمانان رسید و حالا امشب با منچستر سیتی مسابقه می‌دهد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *