یونیورسال به دنبال ساخت انیمیشن Legend of Zelda

پس از اینکه انیمیشن جذاب برادران سوپر ماریو توسط یونیورسال به انتشار رسید و بازخوردهای خوبی را کسب کرد، یونیورسال به دنبال ساخت انیمیشن Legend of Zelda است.

پس از اینکه یونیورسال توانست با برادران سوپر ماریو، باکس آفیس را منفجر کند، ساخت Legend of Zelda توسط یونیورسال نیز یکی از احتمال‌هایی بود که تحت عنوان ساخت اقتباس انیمیشنی Legend of Zelda تأیید شد.

یونیورسال و ساخت اقتباس Legend of Zelda یکی از مهم‌ترین اخباری بود که در این رابطه می‌شد برای این کمپانی و طرفداران این بازی ویدئویی، انتشار پیدا کند.

یونیورسال به دنبال ساخت انیمیشن Legend of Zelda

ساخت Legend of Zelda توسط یونیورسال

گزارش‌ها حاکی از آن است که یونیورسال و ایلومینیشن در حال حاضر، در حال مذاکره برای عرضه The Legend of Zelda به پرده بزرگ سینما هستند. با تکیه بر موفقیت عظیم فیلم برادران سوپر ماریو، استودیوها به طور فعال با نینتندو همکاری می‌کنند تا شروع به توسعه یک فیلم بلند با محوریت فرنچایز بازی‌های ویدئویی کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین فیلم های ترسناک اقتباسی بازی ها

این شایعات پس از بحث در اپیزود اخیر سریال The Hot Mic با جف اسنایدر و جان روشا مورد توجه قرار گرفت. اعتقاد بر این است که در صورت انجام این معامله، این پروژه نقطه عطف بزرگی برای ایلومینیشن خواهد بود و آن را به عنوان یک بازیگر مهم در قلمرو اقتباس‌های بازی‌های ویدئویی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie 2023

در سال 2015، شایعاتی در مورد یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس The Legend of Zelda منتشر شده بود که طبق گزارش‌ها در نتفلیکس در دست ساخت بود. با این حال، به نظر می‌رسد که نینتندو پس از افشای جزئیات این سری به مطبوعات، تصمیم به توقف تولید گرفته است. آدام کانور، کمدین و صداپیشه، که به دلیل مشارکت در پروژه فیلم سینمایی Star Fox با نینتندو، بینشی در این مورد داشت، دیدگاه خود را طی مصاحبه ای در پادکست The Serf Times به اشتراک گذاشت.

یونیورسال به دنبال ساخت انیمیشن Legend of Zelda
یونیورسال و ساخت اقتباس Legend of Zelda

ساخت اقتباس انیمیشنی Legend of Zelda

یونیورسال به دنبال ساخت انیمیشن Legend of Zelda
ساخت Legend of Zelda توسط یونیورسال

The Legend of Zelda یک فرنچایز بازی اکشن ماجراجویی است که توسط طراحان ژاپنی بازی Shigeru Miyamoto و Takashi Tezuka ساخته شده است. این بازی در اصل توسط نینتندو توسعه و منتشر شده است؛ اگرچه برخی از اقساط قابل حمل و انتشار مجدد به Flagship ،Vanpool و Grezzo برون سپاری شده است. گیم پلی بازی شامل اکشن ماجراجویی و عناصر بازی های اکشن RPG است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *