همکاری رایان رینولدز و کنت برانا در فیلم Mayday [+جزئیات]

همکاری رایان رینولدز و کنت برانا در فیلم Mayday توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده‌است. جاناتان گلدستین و جان فرانسیس دیلی کارگردانان این پروژه خواهند بود.

اپل اریجینال فیلمز و اسکای‌دنس فیلم اکشن می‌دی را می‌سازند. رایان رینولدز و کنت برانا به فیلم Mayday پیوستند و در این پروژه همکاری خواهند داشت.

همکاری رایان رینولدز و کنت برانا در فیلم Mayday

رینولدز و برانا در فیلم mayday

جاناتان گلدستین  و جان فرانسیس دیلی کارگردانان فیلم mayday خواهند بود.

همکاری رایان رینولدز و کنت برانا در فیلم Mayday

جزییات همکاری رایان رینولدز و کنت برانا در فیلم می بی

ددلاین گزارش داده است که این فیلم بر اساس طرح داستانی گلدستین و دیلی ساخته می‌شود و فیلمنامه آن مدت‌ها پیش از اعتصاب نویسندگان آمریکا به نگارش درآمده است. از داستان فیلم جزئیاتی نشر داده نشده است.

رینولدز تجربه همکاری در فیلم موزیکال سرزنده (Spirited) با استودیوی اپل را دارد. آن فیلم یکی از پربیننده‌ترین عناوین سینمایی اپل تی‌وی+ با بازی ویل فرل شد. در حالی فیلم دوستان خیالی ریندولز برای پارامونت سال آینده اکران می‌شود که رایان ریندولز در حال فیلمبرداری ددپول3 برای دیزنی و مارول است.

 کنت برانا به زودی در فیلم اوپنهایمر کریستفر نولان مقابل بازیگر محبوب کیلین مورفی دیده خواهد شد. برانا اواخر امسال به تئاتر برمی‌گردد و شاه لیر را کارگردانی می‌کند. همچنین برانا در سال ۲۰۲۱ برای Belfast برنده اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *