ببینید : تصویری از حمید لولایی به همراه همسرش

به تازگی تصویری از حمید لولایی به همراه همسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بحث داغی را بین هوادارانش ایجاد کرده است.

اخیرا جدیدترین تصویر از حمید لولایی و همسرش منتشر شده است. گویا تصویری از حمید لولایی در کنار همسرش حواشی بسیاری را در مورد شکستگی چهره این بازیکر محبوب ایجاد کرده است.

تصویری از حمید لولایی به همراه همسرش

عکسی جدید از حمید لولایی به همراه همسرش

امروز تصویری از چهره شکسته حمید لولایی به همراه همسرش در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. حمید لولایی در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله ای در میدان سپاه است.

حمید لولایی بازیگر توانا سینما و تلویزیون است حمید لولایی متاهل است حمید لولایی دو دختر به نام مریم و سارا دارد.این هنرمند در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و 9 خواهر و برادر دارد.

تصویری از حمید لولایی به همراه همسرش
تصویری از حمید لولایی در کنار همسرش

جدیدترین تصویر از حمید لولایی و همسرش

در ادامه می‌توانید تصویری از حمید لولایی در کنار همسرش را ببینید:

تصویری از حمید لولایی به همراه همسرش
عکسی جدید از حمید لولایی به همراه همسرش

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و ۹ خواهر و برادر دارد. حمید لولایی متاهل بوده و در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد. وی با بازی در نقش یک روحانی که بی شباهت به حسن روحانی بود بسیار خبر ساز شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *