فوری: با شکایت افشین پروانی بازیکن سابق استقلال به زندان محکوم شد!

شکایت افشین پروانی ؛ با شکایت افشین پیروانی از بازیکن سابق استقلال به دلیل تهدید کردن، بختیار رحمانی محکوم به 8 ماه حبس تعزیری شد!

در پی شکایت افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، بختیار رحمانی بازیکن اسبق تیم استقلال به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.  پس از دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در شهریور سال ۱۴۰۱ و حواشی که در این بازی به وجود آمد بختیار رحمانی بازیکن اسبق استقلال در اینستاگرام خود افشین پیروانی را تهدید به برخورد کرد. در ادامه مطلب با خبر افشین پیروانی شکایت همراه ما بمانید.

شکایت افشین پروانی

  • شکایت افشین پیروانی از بازیکن استقلال

به گزارش منابع خبری:

در پی این تهدید، پیروانی از بختیار رحمانی به دادگاه شکایت کرد و دادگاه کیفری در نهایت حکم به زندانی شدن بازیکن اسبق استقلال داد.

در حکم دادگاه آمده که بختیار رحمانی بابت بزه تهدید به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شود. این در حالی است که بختیار رحمانی در چند سال اخیر در خارج از ایران زندگی می‌کند و در کشور سوئد حضور دارد.

شکایت افشین پروانی

شکایت افشین پیروانی از بختیار رحمانی

«افشین پیروانی» متولد ۱۷ بهمن ۱۳۴۸ در شیراز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و مربی فعلی فوتبال است. وی رکورددار بیشترین کاپیتانی در تیم فوتبال پرسپولیس است. وی 2 برادر به نام امیرحسین پیروانی و غلامحسین پیروانی دارد. افشین پیروانی در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، یکی از دستیاران او بود. همچنین پیروانی دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای فیفا (پرولایسنس) است.

در خانواده پر جمعیت بزرگ شده و هفت برادر و ۳ خواهر دارد و زمانی که نه سال داشت پدرش را از داد. او همچنین دوره های مربیگری را نیز گذرانده است. ایشان تا پایان دوره سوم لیگ برتر در پرسپولیس بود و سپس بنا به دلایلی برای یک فصل به تیم پیکان پیوست و سپس برای همیشه از عالم فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد که البته بدون مراسم خداحافظی.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *