افزایش قیمت دنا پلاس صدای متقاضیان را درآورد!

قیمت دنا پلاس شورای رقابت ؛ قیمت دنا پلاس طبق صوبه شورای رقابت باید کاهش یابد اما برخلاف انتظار رشد عجیب غریبی داشته است!

طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است. در ادامه مطلب با خبر افزایش قیمت دنا پلاس همراه ما بمانید.

قیمت دنا پلاس شورای رقابت

  • قیمت جدید دنا پلاس

به گزراش منابع خبری:

۱۶ خرداد ماه شورای رقابت در مصوبه‌ای اعلام کرد که قیمت ۲۸ محصول شرکت ایران خودرو به دلیل اعمال برخی استانداردهای اجباری و اختیاری و تغییرات فنی در خودروها، دچار تغییر شده است.

بر اساس مصوبه شورای رقابت از ۲۹ محصول، ۳ محصول با کاهش قیمت (بر مبنای قیمت محصول پایه) مواجه شدند؛ به این ترتیب خودروی دنا پلاس رینگ فولادی با ۴۳ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۹۴ تومان، پژو ۲۰۷ دستی TU۳ با ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۳۹۱ تومان و پژو ۲۰۷ دستی با ۶ میلیون و ۳۵ هزار و ۲۰۵ تومان کاهش قیمت مواجه شده‌اند. شرکت ایران خودرو نیز بیستم خرداد ماه بر اساس مصوبه شورای رقابت جدول جدیدی از قیمت محصولات خود منتشر کرد.

قیمت دنا پلاس شورای رقابت

بنابراین با توجه به مصوبه شورای رقابت انتظار می رفت که قیمت مصوب شورای رقابت در مورد خودرو دنا پلاس توسط خودروساز در نظر گرفته شود که این اتفاق نیفتاد و قیمت بالاتری از سوی خودروساز برای این خودرو اعلام شده است.  در این راستا، شرکت ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که «در پی طرح سوال مشتریان در خصوص نحوه قیمت گذاری محصولات و مصوبه شورای رقابت، تاکید می‌شود قیمت تمامی خودروها که در سایت کدال نیز قرار گرفته، منطبق بر مصوبه شورای رقابت است. در جدول منتشره توسط آن شورا، تنها میزان افزایش و یا کاهش بر مبنای قیمت محصول پایه عنوان شده است.»

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “افزایش قیمت دنا پلاس صدای متقاضیان را درآورد!

  1. چرا باید اینقدر به شعور مردم توهین بشه که ایران خودرو بیاد اعلام کنه نرخ پایه برای کاهش 43 میلیون تومانی قیمت دناپلاس معمولی، قیمت دناپلاس توربو بوده است، در حالی که مصوبه شورای رقابت کاملا واضح است.
    چرا شورای رقابت و تعزیرات در این خصوص ورود نمی کنند.
    این اوج بی شرفی یه شرکته مافیاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *