یک مرکز تجاری در شهر هرات افغانستان آتش گرفت! +تصاویر

آتش سوزی قصر هرات افغانستان ؛ امروز شنبه 22 خرداد ماه یک مرکز تجاری بزرگ لباس فروشی که یکی از اصلی ترین مراکز شهر قصر هرات می‌باشد دچار حرق شد.

رسانه‌های افغانستان اعلام کردند که یک بازار بزرگ فروش لباس در مرکز ولایت هرات طعمه حریق شده است. آتش سوزی در قصر هرات به بیش از ۵۰۰ دکان خسارت وارد کرده است. در ادامه مطلب با خبر آتش سوزی در قصر هرات همراه ما بمانید.

آتش سوزی قصر هرات افغانستان

  • آتش سوزی مرکز تجار هرات

به گزارش منابع خبری:

منابع در هرات می‌گویند که صبح امروز شنبه ( ۲۷ جوزا) آتش‌سوزی وسیعی در مارکت قصر هرات که از مراکز بزرگ فروش لباس در این ولایت می‌باشد رخ داده است.

آتش‌سوزی در جاده‌ لیلامی شهر هرات در یک لباس‌فروشی رخ داده و به دکان‌داران خسارات مالی وارد شده است. علی احمد جیلانی معاون اتحادیه لباس فروشان می گوید علت آتش‌سوزی اتصالی در جریان برق بوده و تمامی دکانهای اطراف مارکت قصر هرات تخلیه شده تا از خسارات جلو گیری شود.

آتش سوزی مرکز تجاری قصر هرات

گفته می شود که در این رویداد به مالکین این مارکت خسارات مالی زیاد وارد شده اما میزان خسارت تا اکنون مشخص نیست. گفتنی است که آتش سوزی حوالی ساعت ۳ صبح شروع و شده و اکنون مها شده است. مرکز تجاری قصر هرات، یکی از بزرگترین مرکز فروش لباس در شهر هرات می‌باشد. مسوولان محلی طالبان در هرات نیز تا حالا در این مورد چیزی نگفته‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *