وزیر خارجه عربستان سعودی پس از 7 سال وارد تهران شد!

وزیر خارجه عربستان سعودی ؛ فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ پس از گذشت ۷ سال، وارد تهران شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی (فیصل بن فرحان) در محل وزارت خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی قرار گرفت. وزیر خارجه عربستان سعودی در پاسخ به دعوت همتای ایرانی، وارد تهران شد. در ادامه مطلب با خبر وزیر خارجه عربستان در تهران همراه ما بمانید.

وزیر خارجه عربستان سعودی

  • وزیر خارجه عربستان در ایران

به گزارش منابع خبری:

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی، امروز (شنبه، ۱۷ ژوئن)، در سفری رسمی وارد تهران شد.

خبرنگار شبکه المیادین در تهران، با انتشار خبر ورود وزیر خارجه عربستان به تهران نوشت که وی برای دیدار با «حسین امیر عبداللهیان» همتای ایرانی، مستقیما به مقر وزارت خارجه در تهران می‌رود. شبکه العربیه نوشت که بن فرحان علاوه بر دیدار با همتای ایرانی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران نیز گفت‌وگو می‌کند.

وزیر خارجه عربستان سعودی

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان

وزرای خارجه ایران و عربستان پس از توافق دو کشور برای از سرگیری مناسبات دوجانبه، دو بار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند؛ یک بار در پکن و دومین بار در کیپ تاون. فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با امیرعبداللهیان در کیپ تاون اعلام کرده بود که بزودی به ایران سفر می‌کند. پس از آن هم روزنامه الکترونیکی رأی الیوم، به نقل از منابع سیاسی لبنانی نوشت که بن فرحان‌ پیامی را از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای رئیس‌جمهور ایران خواهد آورد که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *