بهترین قسمت های سریال فرندز Friends از نگاه سایت فیگار

سریال فرندز ، یکی از بهترین سیتکام‌های تاریخ می‌باشد که اپیزودهای ماندگار زیاد دارد و ما در این نوشتار به بهترین قسمت های سریال فرندز خواهیم پرداخت.

سریال سیتکام فرندز را بدون شک طرفداران سینما و تلویزیون، حداقل یک بار تماشا کردند و از The One Where Everybody Finds تا «The Last One: Part Two»، قسمت های جذاب فرندز که ارزش چند بار دیدن دارند هستند.

با بیش از دویست قسمت پخش شده در ده فصل، بهترین قسمت سریال Friends ، دارای داستان‌های برجسته، خنده‌دار و جاودانه‌ای است که نشان می‌دهد چرا سریال تا این حد محبوب بوده است.

این سیتکام کمدی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کمدی‌های تلویزیونی به شمار می‌رود، و نمی‌توان میزانی را که در دهه‌های 1990 و 2000 برای اولین بار پخش شد، در بین فرهنگ‌های جهانی را در نظر نگرفت.

به نظر می‌رسد حتی گذشت زمان نیز بر اهمیت و ماهیت مرتبط Friends تأثیری نمی‌گذارد. امروزه مردم دوباره Friends را برای حال خوب خود تماشا می‌کنند و به شخصیت‌ها، رویدادها و خطوط نمایش اشاره دارند و با طرفداران دیگر درباره آن بحث می‌کنند.

بهترین قسمت های سریال فرندز

برترین اپیزود های سریال سیتکام فرندز

شما می‌توانید فهرست بهترین قسمت های سریال فرندز را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

درخشش Friends در این می‌باشد که به قدری سرگرم کننده است که هر اپیزود دارای کیفیت قابل تماشای مجدد است، اما اپیزودهای برتر Friends جزو خنده دارترین پیشنهادی‌های کمدی هستند. چه لحظات احساسی مانند یک عروسی، یا هیجان تلاش برای مخفی نگه داشتن یک رابطه، در هر قسمت چیزی برای همه وجود دارد و همه شخصیت‌های اصلی نقش‌های واضحی در هر قسمت دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

The One With The Proposal: Part 2 – Season 6, Episode 25

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

در قسمت پایانی فصل ششم، چندلر آنقدر کار بزرگی انجام می‌دهد که مونیکا را باور کند که هرگز نمی‌خواهد ازدواج کند که تقریباً او را به سمت ریچارد باز گرداند. در حالی که چندلر در مورد خوک‌ها صحبت می‌کند، ریچارد به مونیکا می‌گوید که می‌خواهد با او ازدواج کند و هر آنچه را که همیشه می‌خواست به او بدهد را دارد.

در این ترکیب خنده‌دار و عاشقانه این قسمت، هم شخصیت‌ها و هم مخاطبان قبل از اینکه در رمانتیک‌ترین لحظه سریال از یکدیگر خواستگاری کنند، در یک ترن هوایی احساسی قرار می‌گیرند. این قسمت فوکوس اصلی را بر روی طنز نمی‌گذارد، بلکه در عوض تمام احساسات و عشق طرفداران به این زوج را نشان می‌دهد.

The Last One – Season 10, Episode 17

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت سریال Friends

آخرین اپیزود Friends همان قسمتی است که بسیاری از طرفداران را به گریه انداخت و هنوز هم تا به امروز هم همینطور است. در حالی که بسیاری از نمایش‌ها در تلاش هستند تا زمانی که نوبت به فینال می‌رسد، به پایان برسد، این چیزی است که Friends به آن اشاره کرد.

این نمایش هر یک از خطوط داستانی شخصیت‌های اصلی را به طرز شگفت انگیزی اگر کمی قابل پیش بینی باشد، به پایان می‌رساند. با این حال، این یک پایان رضایت بخش برای طرفداران باقی ماند.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

بهترین قسمت های بیگ بنگ تئوری

The One Where Ross Got High – Season 6, Episode 9

بهترین قسمت های سریال فرندز
برترین اپیزود های سریال سیتکام فرندز

یکی دیگر از اپیزودهای فوق‌العاده با محوریت راس، “The One Where Ross Got High” است که همه چیز در مورد رازداری می‌باشد. در این قسمت، راس به چندلر می‌گوید که والدینش از او متنفرند، زیرا راس بوی ماری جوانا را به گردن چندلر می‌اندازد، در حالی که در واقع این راس بود که در جوانی آن را مصرف می‌کرد.

جک و جودی، دو نفر از سرگرم‌کننده‌ترین شخصیت‌های فرعی سریال هستند و در این قسمت در بهترین حالت خود قرار دارند و نسبت به هرج و مرجی که در گروه روی می‌دهد واکنش نشان می‌دهند. ریچل همچنین به طرز خنده‌داری سعی می‌کند یک چیز کوچک درست کند، اما آن را با یک غذای گوشتی ترکیب می‌کند که به ایجاد یکی از خاطره‌انگیزترین قسمت‌های سریال کمک می‌کند.

The One With Monica And Chandler’s Wedding: Part 2 – Season 7, Episode 24

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

چند اپیزود عروسی فرندز، همیشه پتانسیل خاص بودن را داشته است، و زمانی که زوجی به اندازه مونیکا و چندلر درگیر آن هستند، جای تعجب نیست که این یکی موفق‌ترین‌ها باشد. البته، در مد کلاسیک فرندز، این قسمت توانست احساسات و شوخ طبعی را در کنار هم قرار دهد. چندلر تقریباً نتوانست عروسی را پشت سر بگذارد، اما در نهایت نشان دادن عشق خود به مونیکا یک فرصت عالی برای درام زندیگی او بود که این اپیزود به طور کامل از آن بهره برد.

The One With Ross’s Wedding: Part 2 – Season 4, Episode 24

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

این یکی دیگر از اپیزودهای عالی جشن شکرگزاری فرندز است و به دلیل حضور بازیگری مهمانی برد پیت، تبدیل به اپیزودی نمادین شد. او نقش دوست دبیرستانی مونیکا و راس را بازی می‌کند که مونیکا با او برخورد کرده و به شام ​​روز شکرگزاری دعوتش می‌کند، غافل از اینکه ویل از ریچل که در دبیرستان با او کمی بد رفتار می‌کرد متنفر است. به زودی، رازها آشکار می‌شوند و ریچل وقتی متوجه می‌شود و حضور برد پیت، خودش یک مرحله این قسمت را رو به پیشرفت برده است.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین اپیزود های انیمه

بهترین قسمت ها از سریال های مارول

The One With Ross’s Wedding: Part 2 – Season 4, Episode 24

بهترین قسمت های سریال فرندز
اپیزودهای برتر Friends

قسمت پایانی فصل چهارم یکی از آن قسمت‌هایی است که همه کار می‌کند، هر صحنه خنده‌دار است و همه بازیگران فوق‌العاده هستند. در قسمت The One with Ross’s Wedding: Part 2، یک فیبی باردار ناامیدانه سعی می‌کند به گروه هشدار دهد که راشل به لندن می‌آید تا به راس بگوید که او را دوست دارد. همه چیز در نیمه دوم اپیزود به اوج خودش می‌رسد و این فصل با بزرگ‌ترین سوپرایز و غافلگیری به پایان می‌رسد.

The One With The Prom Video – Season 2, Episode 14

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

فیبی برای اینکه به راس امیدوار شود که قرار است او و ریچل با هم باشند، نظریه خرچنگ را با گروه دوستان به اشتراک می‌گذارد و یکی از نمادین‌ترین عبارات سریال را ایجاد می‌کند. در همین حین، جوئی بالاخره پول در می‌آورد و یک دستبند پر زرق و برق برای چندلر می‌خرد که از آن متنفر است و والدین مونیکا و راس، برخی از چیزهای قدیمی مونیکا از جمله یک نوار ویدئویی را کنار می‌گذارند.

این نوار، جزئیات جالبی از گذشته را نشان می‌دهد. از همه مهم‌تر اینکه راس مایل بود برای ریچل جشن بگیرد. این یک قسمت احساسی است که یکی از بهترین لحظات فرندز را در رابطه راس و ریچل هنگام بوسیدن آنها را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین داستان های عاشقانه فیلم های رمانتیک که شما را عاشق میکنند

عاشقانه ترین و بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس

The One With The Videotape – Season 8, Episode 4

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

در این قسمت، راس و ریچل سعی می‌کنند به دیگران توضیح دهند که چگونه شش هفته زودتر وارد رابطه شدند؛ اما آنها بر سر یک سوال مهم اختلاف نظر دارند آن این است که چه کسی به ابتدا به سراغ چه کسی آمد.

به طرز عجیبی، راس تمام مصائب را روی نوار ضبط کرده است، اما آنطور که مردم ممکن است فکر کنند نیست. در همین حال، چندلر و مونیکا متوجه می‌شوند که توسط زوج دیگری شماره جعلی گرفته‌اند. این قسمت، به اپیزودی تبدیل می‌شود که به آرامی، راس و ریچل را با هم بازی می‌دهد و نحوه درهم‌تنیدگی موقعیت‌های مختلف، عمدتاً با استفاده از جوئی، چیزی است که دیگران را وارد داستان می‌کند و اپیزود را جذاب جلوه می‌دهد.

The One With The Embryos – Season 4, Episode 12

بهترین قسمت های سریال فرندز
بهترین قسمت های سریال فرندز

این قسمت مورد علاقه طرفداران است. در حالی که فیبی در حال باردار شدن بود، بقیه تصمیم گرفتند برای یک شرط بندی دوستانه بروند. چیزی که به عنوان یک شرط احمقانه شروع می‌شود در مورد اینکه آیا گروه می‌تواند همه چیزهایی را که ریچل در فروشگاه خریده است حدس بزنند یا خیر، به یک مسابقه تمام عیار تبدیل می‌شود که هیجان‌انگیز‌ترین قسمت این سریال را به نمایش می‌گذارد. فداکاری که راس با آن به وظیفه خود به عنوان آزمایش کننده و میزبان نزدیک شد، برای او مناسب و در عین حال کاملاً مضحک است.

The One Where Everybody Finds Out – Season 5, Episode 14

بهترین قسمت های سریال فرندز
قسمت های جذاب فرندز که ارزش چند بار دیدن دارند

برای بسیاری، “The One Where Everybody Finds” بهترین قسمت فرندز است. همانطور که از عنوان این سریال پیداست، این قسمتی است که در آن همه در مورد چندلر و مونیکا و رابطه مخفیانه‌ای که آنها داشتند می‌فهمند.

فیبی می‌بیند که مونیکا و چندلر در حال بیرون آمدن از آپارتمان Ugly Naked Guy هستند و عصبانی می‌شود. بعداً او و ریچل تصمیم گرفتند با این زوج سر و کله بزنند و فیبی سعی می‌کند چندلر را اغوا کند. مونیکا و چندلر از نیت‌هایشان آگاه می‌شوند و سعی می‌کنند نقشه‌هایشان را خنثی کنند. داستان این قسمت با یک نقطه عطف تاثیرگذار در رابطه چندلر و مونیکا به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت های سریال فرندز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “بهترین قسمت های سریال فرندز Friends از نگاه سایت فیگار

  1. یکی از جذاب ترین سکانس هاش سکانس مسابقه ایه که باعث میشه مونبکا و ریچل خونه رو به چندلر و جویی ببازن.
    و یکی از خنده دار ترین سکانس هاشم سکانس بوسیدن چندلر توی سیزن ۵ اپیزود ۱ هستش.
    واقعااااا این بهترین و حال خوب کن ترین سریالیه که دیدم .
    میتونید بهترین سکانس های سریال how i met your mother هم بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *