فوری: مهاجران خارجی در ایران صاحب کارت شناسایی هوشمند می‌شوند!

کارت هوشمند اتباع خارجی ؛ علی اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین اعلام کرد که به زودی طرحی آغاز می‌شود که مهاجران خارجی را صاحب کارت شناسایی هوشمند می‌کند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ازاجرای طرح واگذاری کارت شناسایی هوشمند یکسان ویژه اتباع خارجی مجاز دراین استان خبرداد. اجرای این طرح از آینده‌ای نزدیک و احتمالا ماه آینده و پس از معرفی یک اپلیکیشن آغاز خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر کارت ملی هوشمند اتباع خارجی همراه ما بمانید.

کارت هوشمند اتباع خارجی

  • اتباع خارجی کارت شناسایی هوشمند

علی اکبر زارعی، مدیر کل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی قم در مصاحبه با خبرنگار آوا با اشاره به اینکه صدور کارت هوشمند ملی مهاجرین اولین گام اجرای طرح حکمرانی هوشمند در حوزه‌ی اتباع و مهاجرین خارجی است، گفت:

اجرای این طرح از آینده‌ای نزدیک و احتمالا ماه آینده و پس از معرفی یک اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

کارت هوشمند اتباع خارجی

کارت شناسایی هوشمند اتباع خارجی

به گفته‌ی زارعی، پس از معرفی اپلیکیشن فوق، در مرحله‌ی اول اتباع دارای کارت آمایش بایستی وارد آن شوند و مشخصات خود را وارد کنند. سپس این اطلاعات با تطبیق در سامانه‌ی وزارت کشور راستی‌آزمایی می‌شود و پس از آن بانک سپه به عنوان عامل صدور کارت هوشمند مهاجرین، برای تبعه کارت صادر خواهد کرد.

درقالب اجرای این طرح علاوه بر حل مشکل بانکی و یکسان سازی کارت شناسایی اتباع یک سیم کارت تلفن داده می‌شود که خدمات بعدی فقط از طریق این سیم کارت خواهد بود. تمام خدمات از قبیل آموزش و حتی گواهینامه از طریق کارت شناسایی هوشمند یکسان از این پس به اتباع ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *