سینمایی رسم «مرز شهری» با دوبله فارسی از شبکه پنج پخش می‌شود!

فیلم سینمایی مرز شهری شبکه پنج ؛ سینمایی رسم «مرز شهری» در واحد دوبلاژ رسانه بین الملل سیما دوبله و به زودی از شبکه پنج پخش خواهد شد.

سینمایی «مرز شهری» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این فیلم روایتگر داستان یک وکیل نه چندان محبوب است که کشته شده و کلانتر‌های دو منطقه کوچک و بزرگ را وادار به همکاری با هم می‌کند. در ادامه مطلب با خبر شبکه پنج فیلم مرز شهری همراه ما بمانید.

فیلم سینمایی مرز شهری شبکه پنج

  • سینمایی مرز شهری در شبکه پنج

به گزارش منابع خبری:

این سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ زاده است که به همراه رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، کریم بیانی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، محمد صادقیان، امیربهرام کاویانپور، میرطاهر مظلومی، اکبر منانی، علی منانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی و علیرضا ناصحی این اثر را دوبله کرده اند.

فیلم سینمایی مرز شهری شبکه پنج

فیلم سینمایی مرز شهری دوبله فارسی

این فیلم روایتگر داستان یک وکیل نه چندان محبوب است که کشته شده و کلانتر‌های دو منطقه کوچک و بزرگ را وادار به همکاری با هم می‌کند. واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *