ویدیو: انتقاد تند آرش رضاوند از میثاقی در فوتبال برتر

به تازگی، پس از اینکه میثاقی آرش رضاوند را در برنامه فوتبال برتر دعوت کرد، انتقاد تند آرش رضاوند از میثاقی در فوتبال برتر به انتشار رسید.

پس از اینکه آرش رضاوند به برنامه فوتبال برتر آمد، در طی مصاحبه‌اش، انتقاد رضاوند از میثاقی را در این برنامه دیدیم که ویدئویی را تحت عنوان انتقاد کردن رضاوند در فوتبال برتر از میثاقی به انتشار رساند. ویدئوی انتقاد شدن میثاقی از زبان رضاوند در اینستاگرام وایرال شده است.

انتقاد تند آرش رضاوند از میثاقی در فوتبال برتر

انتقاد رضاوند از میثاقی

رضاوند در این مصاحبه به میثاقی گفت:

پس از اینکه ما به تراکتور 7 تا زدیم، شما این بازیکن را آوردی بر روی خط، و گفتی که این اتفاق رخ نداده است، ولی شما در یکی دو صحنه گتید که داری راه میرید و…

همین یک چیز کوچک، ناگهان در فضای مجازی اتفاق‌هایی می‌افتد که تیم را به حاشیه می‌کشاند و در برخی از بازی‌ها هم بود که شما در این رابطه زیاد بحث نکردی.

بیشتر بخوانید:

تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی

انتقاد تند آرش رضاوند از میثاقی در فوتبال برتر
انتقاد رضاوند از میثاقی

انتقاد کردن رضاوند در فوتبال برتر از میثاقی

در ادامه می‌توانید ویدئوی انتقاد شدن میثاقی از زبان رضاوند را ببینید:

آرش رضاوند متولد ۱۳ مهر ۱۳۷۲ بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس توپ می‌زند. او برای سایپا در ۵۷ بازی به میدان رفت و یک گل زد. در فصل آخر حضور در سایپا زیر نظر علی دایی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و مورد توجه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفت.

وی در فصل ۲۰۱۹ با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست و در هفته دوم لیگ برتر در بازی مقابل فولاد برای اولین بار برای استقلال به میدان رفت. وی در اوایل حضور خود بازی‌های متوسطی را به نمایش گذاشت و در هفته‌های اول توانست فقط یک پاس گل جلوی ذوب آهن به فرشید اسماعیلی بدهد. اما رفته رفته بازی او مورد توجه همه قرار گرفت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *