فوری: واژگونی اتوبوس در محور سامان 23 مصدوم برجای گذاشت!

واژگونی اتوبوس شهرستان سامان ؛ جزئیات واژگونی اتوبوس در محور تیران به ساماند مشخص شد. به دنبال واژگونی اتوبوس گردشگران در این بخش، 23 نفر زخمی شدند.

یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در محور صادق آباد سامان واژگون شد. صدومان این حادثه سرپایی درمان شدند. در ادامه مطلب با خبر واژگونی اتوبوس محور قوچان به سامان همراه ما بمانید.

واژگونی اتوبوس شهرستان سامان

  • واژگونی اتوبوس سیستان بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در محور قوچان به سامان به سمت صادق آباد خبر داد و گفت:

مصدومان این حادثه سرپایی درمان شدند.

ساعت ۱۹:۲۳ روز گذشته _چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۳۵ محور تیران به سامان در محدوده روستای صادق‌آباد، به پایگاه طلازرین تیران و کرون جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

واژگونی اتوبوس شهرستان سامان

واژگونی اتوبوس در شهرستان سامان

این حادثه در ابتدای ورودی روستای صادق‌آباد بخش زاینده‌رود شهرستان سامان رخ داده است. تعداد مسافران به همراه راننده این وسیله نقلیه ۴۶ نفر بوده است که از این تعداد ۲۳ نفر دچار مصدومیت شده‌اند و حال هیچ‌کدام از مصدومان وخیم اعلام نشده است. مصدومان حادثه که دچار شکستگی‌هایی شده بودند برای درمان نهایی به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند. ۱۲ نفر از مصدومان با اتوبوس آمبولانس اورژانس، هفت نفر با آمبولانس‌های اورژانس و چهار نفر با آمبولانس‌های هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *