برای اولین بار در جهان یک پل هوایی پلمپ شد ؛ ماجرای پلمپ پل هوایی مشهد چیست؟!

پلمپ پل هوایی آرمیتاژ مشهد ؛ یک پل هوایی در مشهد به اسم آرمیتاژ به علت بی‌حجابی پلمپ شد. این ماجرا خبرساز شد و بازتاب فراوانی داشته است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از دادستان مشهد، پلمب پل هوایی آرمیتاژ به خاطر بی‌حجابی را تائید کرد. تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب با خبر پلمپ پل هوایی در مشهد همراه ما بمانید.

پلمپ پل هوایی آرمیتاژ مشهد

  • پل هوایی آرمیتاژ مشهد پلمپ شد

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان خراسان رضوی درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد:

به منظور جمع‌آوری فضای کافی‌شاپ‌ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.

پلمپ پل هوایی آرمیتاژ مشهد

علت پلمپ پل هوایی مشهد

پیش‌تر تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. محمد حسین درودی امروز در نشست خبری با اصاحب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: پس از سرقت، توهین، تهدید، ضرب و جرح، کلاهبرداری، نگهداری مواد مخدر، تخریب عمدی و جعل و خیانت در‌امانت بیش‌ترین فراوانی جرایم را به خود اختصاص داده است. آرش هاشمی، خبرنگار اهل مشهد با بازنشر این تصاویر در توئیتر خود نوشت:

یک پل عابر پیاده در مشهد تعطیل شده و برخی رسانه‌ها نوشته‌اند به دلیل بی‌حجابی بوده است! «پل عابر پیاده» ابتدای بلوار هفت تیر مشهد تعطیل شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *