قیمت روز محصولات ایران خودرو 5 تیر ؛ قیمت خودرو در روند صعودی قرار گرفت!

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 5 تیر 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو مشاهده می‌کنیم.

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و لیست قیمت روز ماشین های ایرانخودرو امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 5 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 5 تیر 1402

  • قیمت خودرو امروز 5 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت خودرو نسبت به روز گذشته افزایش چشم‌گیری را به ثبت رسانده است.

طی تغییرات روند قیمت خودرو در یک روز گذشته، پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ امروز به ۶۹۵ میلیون تومان رسیده است که طی یک روز ۲۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است و گران‌ترین مدل پژو پارس است. همچنین رکورد افزایش قیمت خودروهای داخلی را دنا اتوماتیک توربو پلاس با صعود ۴۰ میلیونی در یک روز زده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۴۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 5 تیر 1402

لیست قیمت خودرو امروز 5 تیر 1402

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ میلیون گران شده است و طی ۶۰ روز گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۲۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته۲۵ میلیون تومان گران شده است.این خودرو تقریبا ۳۸ روز گذشته ۱۲۵ میلیون ارزان شده است.  قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۷۰  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است و طی ۴۸ روز گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است و طی ۶۸ روز گذشته ۱۹۵ میلیون ارزان شده است. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۰  میلیونی شده است که طی روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که طی روز گذشته  ۵ میلیون تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *