ببینید: سقوط پژو از ارتفاع 5 در اتوبان شهید بابایی تهران! +تصویر

سقوط پژو اتوبان شهید بابایی ؛ دیشب ۴ تیرماه ساعت ۲۲:۳۸ سواری پژو از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌ از ارتفاع ۵ متری سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد. در ادامه مطلب با خبر اتوبان شهید بابایی سقوط پژو همراه ما بمانید.

سقوط پژو اتوبان شهید بابایی

  • سقوط خودرو اتوبان شهید بابایی

به گزارش منابع خبری:

در ساعت ۲۲:۳۸ یکشنبه شب یک مورد حادثه رانندگی به در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ رخ داده و در جریان این تصادف سواری پژو ۴۰۵ از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های میانه مسیر و پایه‌های یک ترانس برق از ارتفاع حدود پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده و بر روی سقف متوقف شده است.

سقوط پژو اتوبان شهید بابایی

سقوط پژو در اتوبان شهید بابایی

همزمان با کمک عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی سواری پژو ۴۰۵ و همچنین سواری پژو ۲۰۶ نیز به حاشیه امن راه منتقل شده و آتش‌نشانان به ماموریت خود خاتمه دادند. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *