خرید بعدی سعودی ها مشخص شد ؛ محمد صلاح هم به عربستان می‌رود ؟!

محمد صلاح عربستان ؛ احتمالا ستاره فوتبال بعدی که به عربستان خواهد رفت محمد صلاح است. عربستان برای جذب این بازیکن دریغ نمی‌کند و تصمیم نهایی با صلاح است.

از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان هدف بعدی تیم های عربستانی برای گسترش لیگ فوتبال این کشور یاد می شود. در ادامه مطلب با خبر عربستان محمد صلاح همراه ما بمانید.

محمد صلاح عربستان

  • محمد صلاح در عربستان

به گزارش منابع خبری:

کارشناس نقل و انتقالات باشگاه لیورپول، معتقد است که عربستان سعودی برای جذب محمد صلاح از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و تصمیم نهایی تنها برعهده خود او خواهد بود.

کریستیانو رونالدو زمستان سال گذشته منچستریونایتد را به مقصد النصر عربستان ترک کرد و در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی فصل جدید نیز شاهد حضور ستاره های سرشناس دیگری چون انگولو کانته و کریم بنزما در عربستان بودیم.

محمد صلاح عربستان

محمد صلاح عربستان سعودی

صلاح در ۳۰۵ بازی خود برای این تیم ۱۸۶ گل و ۷۹ پاس گل به ثمر رسانده است. با این حال اخیرا شایعات زیادی در مورد خروج او وجود دارد. چرا که تعداد زیادی از بازیکنان برتر جهان مانند روبن نوس برای نقل مکان به عربستان سعودی موافقت کرده‌اند. از طرفی مسئولان فوتبال این کشور، برای تبدیل لیگ برتر خود به یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال جهان تلاش می‌کنند. قدرت عربستان در متقاعد کردن چنین بازیکنان بزرگی نگرانی‌هایی را در پی داشته است و به‌نظر می‌رسد روز به روز نام‌های غیرقابل باوری به این لیست اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *