ویدیو : آبروریزی سامی بیگی پلی بک وسط کنسرت

به تازگی ویدیویی از آبروریزی سامی بیگی پلی بک وسط کنسرت در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از لو رفتن پلی بک سامی بیکی در کنسرت دیشب در رسانه ها وایرال شده است. گویا عجیب ترین آبروزی سامی بیگی در کنسرتش سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

آبروریزی سامی بیگی پلی بک وسط کنسرت

سوتی سامی بیگی در کنسرت دیشبش

ویدیویی از کنسرت سامی بیگی منتشر شده که در آن در حال خواندن میکروفون از دستش می افتد اما همچنان موزیک درحالا خواندن و پخش است. همن بابازاده (خبرنگار موسیقی) ویدئویی از فاجعه در کنسرت سامی بیگی منتشر کرد و نوشت:

سامی بیگی، کنسرت دیشب، افتادن میکروفن، ادامه پخش صدای خواننده، قیمت بلیت: ۱۰۰ دلار”

آبروریزی سامی بیگی پلی بک وسط کنسرت
سوتی سامی بیگی در کنسرت دیشبش

لو رفتن پلی بک سامی بیکی در کنسرت دیشب

در ادامه می‌توانید ویدیو عجیب ترین آبروزی سامی بیگی در کنسرتش را ببینید:

سامان اسحاق‌ بیگی (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۱) که با نام سامی بیگی شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده اهل ایران است. او در سن ۶ سالگی به همراه خانوادهٔ خود از ایران خارج شده و به کشور سوئد نقل مکان کردند. سامی در خانواده‌ای هنردوست متولد شد. پدر او شهرام بیگی نویسنده و نوازنده است.

سامی به دلیل اینکه علاقه زیادی به سازهای مختلف از جمله گیتار داشت رشته تحصیلی خود را بر همین مبنا برگزید و وارد دانشکده موسیقی شد. سپس از طریق آشنایی با ادی عطار وارد گروه بلک کتس شد و به آمریکا رفت و حاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس انتشار یک آلبوم موفق به نام Dimbology به خصوص آهنگ «آره منم دوست دارم» بود که توانست سامی را در عرصه موسیقی به موفقیت برساند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *