ببینید: بهاره رهنما و تصویر دخترش پریا قاسم خانی

اخیرا بهاره رهنما و تصویر دخترش پریا قاسم خانی در رسانه های مجازی داخلی وایرال شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا عکس جدید بهاره رهنما و دخترش در رسانه های مجازی منتشرش شده است. گویا تصویری از بهاره رهنما و چریا قاسم خانی دخترش توجه بسیاری از کابران را جلب کرده است.

بهاره رهنما و تصویر دخترش پریا قاسم خانی

تصویری از بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما عکس جدیدی از دخترش در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به حضور او در فستیوال ایتالیا است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌ خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌ خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسم‌ خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو ازدواج کرد.

بهاره رهنما و تصویر دخترش پریا قاسم خانی
تصویری از بهاره رهنما و چریا قاسم خانی دخترش

عکس جدید بهاره رهنما و دخترش

در ادامه می‌توانید تصویری از بهاره رهنما و چریا قاسم خانی دخترش را ببینید:

بهاره رهنما و تصویر دخترش پریا قاسم خانی
تصویری از بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما بازیگر سینما وتلویزیون ایران است که سال هاست در این عرصه ایفای نقش میکند و محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با حضور در برنامه کافه آپارات و در گفت و گو با فریدون جیرانی درباره نحوه آشنایی اش با پیمان قاسمخانی و ازدواج با او به نکاتی اشاره کرد. او گفت:

“کنار باجه تلفن به من شماره تلفن داد. پدرم می گفت به کسی که در خیابان به تو شماره تلفن می دهد اعتماد نکن. پیمان می گفت من آمده بودم میمون بخرم تو را دیدم…”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *