فوری: تصادف زنجیره‌ای تانکر سوخت با 10 خودرو در بزرگراه اصفهان!

تصادف زنجیره ای در اصفهان ؛ امروز صبح یک تانکر حامل سوخت در بزرگراه شهید دستجردی شهر اصفهان انجراف پیدا کرد و با ۱۰ خودرو برخورد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو و تانکر حامل 20 هزار لیتر سوخت در اصفهان خبر داد. انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در بزرگراه شهید دستجردی کلانشهر اصفهان و برخورد آن با خودروهای دیگر، سبب تصادف زنجیره‌ای و مصدومیت ۹ نفر در روز شنبه شد. در ادامه مطلب با خبر تصادف زنجیره ای اصفهان همراه ما بمانید.

تصادف زنجیره ای در اصفهان

  • تانکر سوخت بزرگراه شهید دستجردی اصفهان

رییس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت:

انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در بزرگراه شهید دستجردی کلانشهر اصفهان و برخورد آن با خودروهای دیگر، سبب تصادف زنجیره‌ای و مصدومیت ۹ نفر در روز شنبه شد.

ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه صبح امروز یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین که به سمت شهرضا در حرکت بوده در اتوبان شهید دستجردی-ورودی دوم سپاهان‌شهر تصادف می‌کند و وارد لاین مقابل می‌شود. در این حادثه ۱۰ خودرو با هم برخورد کردند و تصادف زنجیره‌ای به وجود آمد و ۹ نفر مصدوم حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای در اصفهان

تصادف زنجیره ای در اتوبان شهید دستجردی

با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی و امدادی حاضر در محل از واژگون شدن این خودرو جلوگیری به‌عمل آمد و پس از ایمن کردن محل، نسبت به تخلیه سوخت از تانکر اقدام شد. حادثه مذکور ۹ مصدوم شامل ۶ مرد و سه زن ۲۵ تا ۵۰ ساله به همراه داشت که به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند. بزرگراه شهید دستجردی در جنوب کلانشهر اصفهان به دلایل مختلف شاهد تصادف و واژگونی خودروهای سنگین است که کارشناسان تاکید دارند اقدامات اصلاحی و همچنین تکمیل هرچه سریعتر کمربندی شرق اصفهان به‌منظور کاهش تردد خودروهای سنگین به داخل این کلانشهر برای رفع این معضل ضروری است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *