قیمت طلا سکه و دلار 6 تیر 1402 ؛ دلار در شیب کند کاهش!

قیمت طلا سکه و دلار 6 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز سه‌شنبه 6 تیر ماه 1402، مسیر اصلاح را دنبال کرد.

امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,267 (چهل و یک هزار و دویست و شصت و هفت تومان) اعلام شد. قیمت سکه امروز 6 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 6 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 6 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح 41 هزار و 267 تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز همچنان در کانال 28 ملیون تومانی قرار دارد و امروز با نوسان قابل توجهی همراه نبوده است.

امروز هر اونس طلا با رشد ۰.۰۵ درصدی به ۱,۹۲۵ (یک هزار و نهصد و بیست و پنج ) دلار رسید. امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار  با رشد ۰.۶۷ درصدی به ۲,۳۶۶,۸۰۰ (دو میلیون و سیصد و شصت و شش هزار و هشتصد ) تومان رسید.

قیمت طلا سکه و دلار 5 تیر 1402

قیمت دلار امروز 6 تیر 1402

امروز دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۶ درصدی به ۴۹,۳۵۰ (چهل و نه هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید. امروز یورو در بازار آزاد با کاهش ۰.۶ درصدی به ۵۳,۸۲۶ (پنجاه و سه هزار و هشتصد و بیست و شش ) تومان رسید. امروز پوند با کاهش ۰.۵۷ درصدی به ۶۲,۷۵۸ (شصت و دو هزار و هفتصد و پنجاه و هشت ) تومان رسید. امروز درهم امارات (حواله)  با رشد ۰.۴۳ درصدی به ۱۳,۶۵۰ (سیزده هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *