آغاز ثبت‌ نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان ؛ همه‌چیز درباره وام ۳۵ میلیونی ازدواج!

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری ؛ صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که فرزندان بازنشستگان کشوری که طی چهار سال اخیر از دواج کرده اند مشمول وام می‌شوند.

اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری تقریبا ماهی یک میلیون و ۶۰ هزار تومان خواهد بود. در اطلاعیه‌ای افراد مشمول دریافت وام ازدواج را اعلام کرد که براین اساس فرزندان بازنشستگان کشوری که در چهار سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند. در ادامه مطلب با خبر وام فرزندان بازنشستگان همراه ما بمانید.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

  • وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

وام ازدواج فرزندان بازنشسته‌های کشوری امسال وارد هشتمین مرحله می‌شود. مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «با دستور و تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی، تلاش شده تا امکان ثبت‌نام انواع تسهیلات مالی برای بازنشستگان در طول سال فراهم شود» گفت:

با تعامل و هماهنگی بانک عامل این امکان برای وام ضروری و وام حمپاد ایجاد شده بود و اکنون برای وام ازدواج فرزندان نیز عملیاتی شده است.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

نحوه دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

سرپرست اداره کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس sabasrm.ir (قسمت تسهیلات مالی/وام ازدواج) نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری تصویر اصل مدارک تعیین شده در سامانه اقدام کنند. بازه زمانی تاریخ عقد فرزند بازنشستگان از ۲۱مردادماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده و بنابراین تنها افرا‌دی امکان ثبت درخواست و دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که تاریخ عقد آن‌ها در این بازه زمانی باشد.

با اعلام صندوق بازنشستگی کشور ثبت‌نام وام ۳۵ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشسته از شنبه سوم تیر به‌شکل اینترنتی استارت خورده و امسال جمعیت هدف عروس و دامادهای هستند که تاریخ عقد آن‌ها به بعد از ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ تعلق داشته باشد. وام ازدواج فرزندان بازنشسته‌های کشوری یکجور تسهیلات قرض‌الحسنه است و سودی ندارد. اقساط آن با کارمزد چهار درصد دریافت می‌شود و طبق محاسبات فرارو تقریبا به ماهی یک میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *