حذف کارت سوخت بنزین از جایگاه ها ؛ هر پمپ بنزین یک کارت!

حذف کارت سوخت بنزین ؛ مدیر هوشمند سامانه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره حذف کارت سوخت جایگاه ها توضیحاتی را ارائه داد.

رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور گفت: تلفیق کارت بانکی و کارت سوخت کار صحیحی نیست و باید با حذف کارت سوخت، مدیریت سهمیه فقط با کارت بانکی انجام شود. در ادامه مطلب با خبر حذف کارت سوخت جایگاه ها همراه ما بمانید.

حذف کارت سوخت بنزین

  • حذف کردن کارت سوخت بنزین

بنابر اظهارات سخنگوی صنف جایگاه‌‌‌‌‌‌داران سوخت، از ابتدای مردادماه هر جایگاه تنها یک کارت سوخت خواهد داشت.

مسئله قیمت بنزین و حذف کارت سوخت جایگاه‌ها، یکی از اخبار مهم مدت اخیر بوده است. تا پیش از این روی هر دستگاه نازل سوخت در جایگاه‌ها، یک کارت مختص به بنزین آزاد وجود داشت. ذف کارت سوخت جایگاه‌داران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آنها یک کارت تعلق می‌گیرد، جایگاه‌های پرفروش همچنان یک سکو و یک کارت را خواهند داشت. در مراکز شهر‌ها هم به همین روال است، یعنی هر یک سکو یک کارت سوخت.

حذف کارت سوخت بنزین

حذف کارت سوخت پمپ بنزین

سامانه هوشمند سوخت عمر زیادی دارد و خصوصا در بخش سخت‌افزاری به درجه استهلاک رسیده است و مردم مشاهده می‌کنند که خرابی تجهیزات مشهود است و وضعیت فعلی موجب نارضایتی مردم و مالکان جایگاه‌هاست و صف‌های انتظار در پمپ بنزین‌ها را افزایش داده است. او در پاسخ به این سوال که اگر افراد فاقد کارت سوخت از جایگاه داران درخواست کارت اضطراری داشته باشند، اما جایگاه داران همکاری نکنند یا شارژ کارت سوخت جایگاه داران تمام شود، باید چه اقدامی انجام دهند؟ گفت:

مردم می‌توانند این موارد را با شماره ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند، ضمن این که جایگاه داران نیز در شرایط اضطرای می‌توانند از شرکت پخش منطقه خود، درخواست کارت سوخت یدکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *