بهترین کمیک های شی هالک ؛ این کمیک ها را پیش از سریال شی هالک بخوانید

در انتظار سریال شی هالک دیزنی پلاس، شما می‌توانید با مطالعه بهترین کمیک های شی هالک اطلاعات بسیار بیشتری از این شخصیت به دست آورده و او را بشناسید.

با انتشار سریال شی هالک و انتخاب تاتیانا ماسلانی در نقش شی هالک، احتمالاً بسیاری از مخاطبان برای اولین با این شخصیت آشنا شوند. حتی ممکن است برخی به دنبال بهترین کمیک بوک های شی هالک باشند تا داستان‌های او را با جزئیات بیشتری بشناسند.

بهترین کمیک های شی هالک

این کمیک ها را پیش از سریال شی هالک بخوانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های شی هالک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ما نیز تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین کمیک بوک های شی هالک یا در ترجمه‌های دیگر هالک دخت و هالک مونث بپردازیم. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا با بهترین کمیک بوک های She Hulk آشنا شوید.

The Savage She-Hulk

هیچ کمیکی بهتر از The Savage She-Hulk در سال 1980 برای آغاز آشنایی با شخصیت شی هالک وجود ندارد. در این کمیک، اتفاقات بسیار بدی رخ می‌دهد. دختر عموی بروس بنر با نام جنیفر والترز، به طرز مرگباری زخمی می‌شود و بروس نیز تصمیم می‌گیرد با تزریق خون خودش، او را نجات دهد. اما در نهایت نتیجه این تزریق خون،‌ جنیفر را نیز تبدیل به یک غول سبز رنگ همانند هالک می‌کند.

جنیفر تمام نقاط قوت هالک را دارد اما یک شخصیت جایگزینی برای او شکل نمی‌گیرد. درواقع برخلاف هالک و بروس بنر که دو شخصیت متفاوت هستند،‌ جنیفر والترز و شی هالک هر دو یکی محسوب می‌شود. همین کمیک شی هالک را تبدیل به یکی از بهترین ابرقهرمانان زن مارول کرد.

بیشتر بخوانید:

All-New Savage She-Hulk

بهترین کمیک بوک های She Hulk
بهترین کمیک بوک های She Hulk

کمبک All-New Savage She-Hulk یک شی هالک جدید را به کمیک‌های مارول معرفی کرد. این شی هالک حدید،‌ لایرا نام داشت. لایرا فرزند هالک و تاندرا از آینده یکی از تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول بود. هرچند که او برخلاف روحیه شوخ و شاد شی هالک،‌ تبدیل به یک ضدقهرمان خشن‌تر شده بود که بخش وحشی‌تر هالک را به ارث می‌برد.

لایرا هیچ‌گاه به اندازه جنیفر مورد توجه طرفداران قرار نگرفت. با این حال او شخصیت بسیار جذابی است. او یک نسخه متفاوت و با لحنی تیره‌تر و متفاوت‌تر است. پس شما می‌توانید از مطالعه این کمیک بوک نیز لذت ببرید.

She-Hulks

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک بوک های She Hulk

اگر هم جنیفر و هم لایرا برای شما جذاب هستند، بدون شک از خواندن کمیک She-Hulks لذت خواهید بود. She-Hulks یکی از بهترین کمیک های هالک دخت است که در آن، جنیفر و لایرا با همکاری یکدیگر به مبارزه با شرورهای مختلفی می‌روند.

این سریال کوتاه تفاوت‌های بین جنیفر و لایرا را به مخاطبان نشان می‌دهد اما به هر دوی آن‌ها احترام می‌گذارد. این کمیک یک داستان اکشن و سرگرم کننده از ترکیب همکاری دو شی هالک است که قطعاً طرفداران این شخصیت از آن لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk Sensational

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک های هالک مونث

کمیک‌های زیادی از شی هالک وجود دارد و این باعث می‌شود تا برخی از طرفداران در تصمیم ‌گیری برای خواندن آن‌ها گمراه شوند. She-Hulk Sensational یکی از بهترین کمیک های She Hulk است که به مناسبت تولد 30 سالگی این شخصیت، بخشی از بهترین داستان‌هایی که باعث تکامل او شدند را روایت می‌کند.

این کمیک یک تاریخچه بسیار خواندنی از شی هالک است که طرفداران از آن لذت خواهند برد. همچنین شما می‌توانید لحظه‌های مهمی را در این کمیک ببینید که در برخی از آن‌ها، شی هالک یک ابرقهرمان وحشی است و در برخی دیگر یک وکیل است که دیوار چهامر را می‌شکند و با مخاطبان صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk: Cosmic Collision

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک های شی هالک, بهترین کمیک های She Hulk

شی هالک در کمیک She-Hulk: Cosmic Collision یک تیم از مجموعه قهرمانان زن زمین شامل سوزان استورم و والکری را تشکیلداده و به ماجراجویی میان کهکشانی می‌روند. این کمیک مقدمه‌ای بر یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی به نام A-Force است.

تیم A-Force شباهت بسیار زیادی به انتقام جویان دارد اما تمام شخصیت‌های آن، مونث هستند. جنیفر والترز در کمیک‌های A-Force ثابت می‌کند که یک رهبر بسیار خوب است و تمام آن‌ها را دور هم جمع می‌کند تا بتوانند دنیا را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

Sensational She-Hulk

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک بوک های شی هالک

اگرچه کمیک Savage She-Hulk برای اولین بار این شی هالک را وارد دنیای مارول کرد، اما این کمیک Sensational She-Hulk بود که باری دیگر این شخصیت را تعریف و ریبوت کرد. بدین صورت، Sensational She-Hulk نیز تبدیل به یکی دیگر از مهم‌ترین بهترین کمیک های هالک مونث شد.

بسیاری از ویژگی‌های مهم شی هالک در این کمیک شکل گرفت. ما می‌توانیم از شکاندن دیوار چهارم که او پیش از ددپول اینکار را می‌کرد، به عنوان نمونه مثال بزنیم. همچنین در این کمیک، قدرت شی هالک کمی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk (2004)

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک های هالک دخت

پیش از اینکه دن اسکات برای داستان‌های مرد عنکبوتی تبدیل به یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین نویسنده های کمیک شود، او یک بار دیگر شی هالک را ریبوت کرد. شی هالک در این کمیک باید به طور همزمان بین یک زن مجرد، یک وکیل، یک شهروند نیویورک و یک ابرقهرمان تعادل ایجاد کند.

همچنین این کمیک اولین باری بود که بحران دو شخصیتی شی هالک را به نمایش گذاشت. جنیفر والترز وکیل بسیار قابل احترامی است اما خود را ضعیف‌تر از ظاهر شی هالک می‌داند. همچنین او زمانی که شی هالک است، اعتماد به نفس بیشتری به خود دارد. این کمیک شکل دیگری از بحران دوگانگی هالک را در شی هالک نشان داد.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk (2005)

بهترین کمیک بوک های She Hulk
بهترین کمیک بوک های She Hulk

سریال بعدی شی هالک در سال 2005 نیز توسط دن اسلات ساخته شده و شباهت زیادی به سبک سریال قبلی داشت. در این کمیک جنیفر والترز حتی کمدی‌تر شده و به عنوان یک وکیل نوع دوست و یک ابرقهرمان سرگرم کننده به ماجراجویی‌هایش ادامه می‌دهد.  در این کمیک افراد شرور زیادی وجود دارند. همچنین مشخص می‌شود که پسر جیمز جونا جیسون که نامزد شی هالک نیز محسوب می‌شود، یک گرگینه است.

این کمیک توانایی جنیفر را در کار گروهی با افرادی از جمله هاکای و دیگر ابرقهرمانان مارول نمایش می‌دهد. اگر سری کمیک شی هالک 2004 مورد پسند شما بود، مسلماً از کمیک شی هالک 2005 نیز لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

She-Hulk (2022)

 

درحالی که شی هالک همچنان بزرگ‌تر و وحشی‌تر می‌شد، مارول ثابت کرد که او یکی از قوی‌ترین نسخه‌های هالک است. اما در سال 2022، مارول او را به حالت قدیمی‌ترش برگرداند. در نتیجه، جنیفر تصمیم گرفت تا باری دیگر زندگی‌اش را بازسازی کرده و دوباره با دوستان و عزیزانش ارتباط برقرار کند.

این یک سریال نسبتاً جدید است که توسط رینبو راول نوشته شده است. با این حال، فضای کمیک‌های دن اسلات کاملاً در این سری احساس می‌شود. البته که روایت داستان یک زن مدرن در سال 2022 کمی متفاوت است.

She-Hulk (2014)

بهترین کمیک های شی هالک
بهترین کمیک های شی هالک, بهترین کمیک های هالک مونث

در بیشتر داستان‌های شی هالک، روی وکالت بودن او معمولاً یک داستان فرعی است. اما در کمیک شی هالک 2014، تمرکز اصلی داستان بر جنبه وکالت او است. داستان این کمیک در رابطه با افتتاح دفتر حقوقی خصوصی جنیفر والترز است. البته که او در نهایت با یک لباس کاملاً جدید با ابرشرورها می‌جنگد، با دردویل رو به رو می‌شود و حتی با دکتر دووم مبارزه می‌کند.

علی‌رغم اینکه جنیفر والترز بسیار قدرتمند است، اما او به خاطر زن بودن توجه کمتری از دیگر ابرقهرمانان دریافت می‌کند. پس این یکی دیگر از موضوعاتی است که در این کمیک به آن پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های شی هالک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه بابهترین کمیک های شی هالک

شی هالک کیست؟

جنیفر والترز ملقب به شی هالک یا هالک دخت، دختر عموی بروس بنر و یک وکیل دادگستری در کمیک‌های مارول است.

اولین کمیک شی هالک کدام است؟

The Savage She-Hulk در سال 1980 اولین کمیک شی هالک است. در این کمیک، جنیفر والترز، به طرز مرگباری زخمی می‌شود و بروس بنر تصمیم می‌گیرد با تزریق خون خودش، او را نجات دهد. اما در نهایت نتیجه این تزریق خون،‌ جنیفر را نیز تبدیل به یک غول سبز رنگ همانند هالک می‌کند.


One thought on “بهترین کمیک های شی هالک ؛ این کمیک ها را پیش از سریال شی هالک بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *