قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه 12 تیرماه 1402 +[جدول]

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 12 تیر 1402 را مشاهده کنید. در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو مشاهده می‌کنیم.

قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار آزاد امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ منتشر شد. جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و لیست قیمت روز ماشین های ایرانخودرو امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو  12 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 12 تیر 1402

  • قیمت خودرو امروز 12 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت خودرو این روزها از یک سو با خبر آزادسازی واردات، میل به کاهش دارد و از سوی دیگر، به‌دلیل کاهش بیش‌ از حد، توان حرکت رو به بالا را از دست داده و در سردرگمی کامل به‌سر می‌برد.

این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود. رانا پلاس پانوراما امروز دوشنبه ۱۲ تیر در بازار آزاد بیشترین رشد قیمت را بین محصولات ایرانخودرو به‌ثبت رسانده و معادل ۵۷۵ میلیون یعنی ۱۵ میلیون بیشتر از دیروز معامله می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 12 تیر 1402

لیست قیمت ایران خودرو امروز 12 تیر 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز دوشنبه ۱۲ تیر در بازار آزاد دستخوش تغییراتی شده و برخی از مدل‌های این کارخانه با رشد قیمت پنج تا ۱۵ میلیونی نسبت به دیروز فروخته می‌شوند. قیمت دنا پلاس، دنا پلاس اتوماتیک و پژو پارس ساده درمقایسه با روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قیمت دنا پلاس به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده. خرید دنا پلاس اتوماتیک ۸۷۰ میلیون تومان آب می‌خورد و فروشنده‌های پژو پارس ساده رقمی نزدیک ۴۹۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. سمند LX، سمند EF۷ بنزینی و EF۷ دوگانه‌سوز هم امروز با رشد قیمت پنج میلیونی در بازار حضور دارند. نبود امکانات و فناوری‌های لازمه در حیطه خودروسازی در ایران باعث شده تا خودروهای ارائه شده از امکانات ظاهری و باطنی بالایی نسبت به خودروهای خارجی برخوردار نباشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *