ارکستر ملی سازبند در ارسباران روی صحنه می‌رود +[زمان برگزاری]

ارکستر ملی سازبند در ارسباران ؛ در ششمین ویژه‌برنامه شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران ارکستر ملی سازبند برای ماخطبان خود کنسرتی را برگزار می‌کند.

«ارکستر ملی سازبند» جمعه ۱۶ تیرماه در ششمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.  «سازبند» در ششمین ویژه‌برنامه «شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران» کنسرتی رو پیش روی مخاطبان برگزار می‌کند. در ادامه مطلب با خبر ارکستر ملی سازبند ارسبارن همراه ما بمانید.

ارکستر ملی سازبند در ارسباران

  • ارسباران کنسرت سازبند

به گزارش منابع خبری:

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، «ارکستر ملی سازبند» با آهنگسازی، تنظیم و سرپرستی حمید آقایی، ساعت ۱۹ جمعه ۱۶ تیر، در ششمین شب موسیقی ارسباران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در این برنامه که با حضور چهره‌های هنری در عرصه موسیقی برگزار می‌شود، «ارکستر ملی سازبند» به اجرای آثاری از حمید آقایی می‌پردازند. همچنین ۲ قطعه آوازی در این اجرا، توسط خواننده میهمان، محسن کریمیان اجرا خواهد شد.

ارکستر ملی سازبند در ارسباران

ارسباران کنسرت ملی سازبند

عموم علاقمندان به هنر موسیقی، برای حضور در این برنامه رایگان می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *