ویدیو : حس حال زنده یاد محمد ابراهیم جعفری

به تازگی ویدیویی از حس حال زنده یاد محمد ابراهیم جعفری در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران مجازی را تحت تاثیر قرار گذاشته است.

امروز یک ویدیو قدیمی از دیدنی ترین اجرا از زنده یاد محمد ابراهیم جعفری در رسانه ها منتشرش شد. گویا اجرای بینظیر زنده یاد محمد ابراهیم جعفری بسیاری از کابران را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

حس حال زنده یاد محمد ابراهیم جعفری

نوازدنگی احساسی محمد ابراهیم جعفری

محمد ابراهیم جعفری نقاش پیشکسوت و نوگرا، شاعر معاصر، عضو انجمن هنرمندان نقاش و عضو رسمی هیأت علمی دانشگاه هنر تهران، در آخرین دقایق روز گذشته ١٨ فروردین در سن ٧٨ سالگی درگذشت. وی متولد سال ١٣١٩ در بروجرد و فارغ التحصیل از دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و به عنوان بنیانگذار کانون آموزش اصول هنرهای تجسمی شناخته می شود.

حس حال زنده یاد محمد ابراهیم جعفری
نوازدنگی احساسی محمد ابراهیم جعفری

دیدنی ترین اجرا از زنده یاد محمد ابراهیم جعفری

در ادامه می‌توانید اجرای بینظیر زنده یاد محمد ابراهیم جعفری را ببینید:

آثار این هنرمند برجسته در نمایشگاه های داخلی و خارجی زیادی به نمایش درآمده اند. وی همچنین در بیِ یِنال های مهم هنری و بین المللی همچون بی یِنال پاریس در سال ١٣۴٨ شرکت داشت. از دیگر افتخارات این هنرمند، شرکت درفستیوال هنرکانی سورمر در جنوب فرانسه و کسب جایزۀ ملی دولت فرانسه در همین فستیوال در سال ١٣۵٣ می باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *