قطار سریع‌السیر ‌تهران همدان راه اندازی می‌شود ؛ سفر به همدان در یک ساعت!

قطار سریع‌السیر ‌تهران همدان ؛ پروژه راه اندازی خط قطار سریع‌السیر ‌تهران به همدان به زودی انجام خواهد شد و زمان طی شده را به کمتر از ۱ ساعت خواهد رساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه خط سریع‌السیر ریلی تهران به همدان انجام خواهد شد که با این کار فاصله تهران به همدان به کمتر از یک ساعت می‌رسد. در ادامه مطلب با خبر قطار سریع‌السیر تهران به همدان همراه ما بمانید.

قطار سریع‌السیر ‌تهران همدان

  • قطار سریع‌السیر همدان تهران

به گزارش منابع خبری:

طرح پروژه فوق آماده شده و با موافقت وزیر راه و شهرسازی در دست پیگیری است.

یش از این قرار بود این خط انتقال از تهران به قم و اصفهان کشیده شود که بنا بر دلایلی از دستور کار خارج و استان ما متقاضی اجرای این خط سریع‌السیر به سمت همدان شد. یرساخت این خطوط سریع‌السیر تا فرودگاه امام خمینی فراهم است و می‌توان با امتداد خطوط به سمت استان همدان فاصله همدان به تهران را به یک ساعت کاهش داد که در توسعه شهری همدان بسیار مهم است.

قطار سریع‌السیر ‌تهران همدان

راه اندازی قطار سریع السیر تهران به همدان

فلاحی  با تاکید بر اینکه مطالبات 160 میلیارد تومانی شهرداری همدان باید از محل ماده 23 به هر شکلی که هست پرداخت شود، اذعان داشت: بدهی دولت به شهرداری همدان از این محل اعتباری حدود 10 سال است که مغفول مانده و باید انجام شود چرا که حق و مطالبه مردم همدان است. فلاحی همچین از برگشت 1200تن قیر از استان به کشور خبر داد و گفت: متاسفانه استان همدان را برخی اختلافات معطل کرده این در حالی است که مردم مطالباتی به زمین مانده بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *