ویدیو: تمرینات سخت بدنسازی رونالدو در عربستان

به تازگی، ویدئویی از تمرینات سخت بدنسازی رونالدو در عربستان به انتشار رسیده که نشان می‌دهد او حتی پیش از فصل جدید، سعی دارد آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

پس از اینکه مشخص شد رونالدو حتی در پیش از فصل نیز تمرینات خود را دارد و بدنسازی سخت رونالدو پس از فصل ادامه دارد، ویدیوی بدنسازی کردن رونالدو در عربستان نشان داد که این ورزشکار، سعی دارد بدن خود را روی فرم نگه دارد. این ویدئو که به انتشار رسیده است، آمادگی جسمانی رونالدو در بدنسازی را نیز نشان می‌دهد.

تمرینات سخت بدنسازی رونالدو در عربستان

بدنسازی سخت رونالدو

کریستیانو رونالدو، بازیکن کنونی باشگاه النصر عربستان، در تعطیلات تابستانی خود به سر می‌برد و انتظار می‌رود در پایان ماه جولای، به تعطیلات خود پایان دهد. این بازیکن النصر عربستان، حتی در زمان تعطیلات نیز دست از انجام تمرینات نمی‌کشد و همیشه آماده است.

بیشتر بخوانید:

رابطه +18 دختر سوارز با پسر رونالدو

زن دوم رونالدو را دیده‌اید؟

کریستیانو رونالدو، اسطوره دنیای فوتبال و مهاجم حال حاضر النصر عربستان ویدیویی جدید از تمرینات خانگی خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. تمرینات جالب این فوق ستاره پرتغالی در تعطیلات که نشان می‌دهد حتی در دوران تفریح هم دست از تمرین کردن بر نمی‌دارد

تمرینات سخت بدنسازی رونالدو در عربستان
بدنسازی سخت رونالدو

آمادگی جسمانی رونالدو در بدنسازی

در ادامه می‌توانید ویدیوی بدنسازی کردن رونالدو در عربستان را ببینید:

در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲، باشگاه النصر عربستان سعودی برای پیوستن رونالدو از ۱ ژانویه ۲۰۲۳ در قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با او به توافق رسید. رونالدو با دستمزدی به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو در هر سال که بالاترین رقم در تاریخ فوتبال است به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد. طبق گفته فابریتزیو رومانو از گاردین، او انتقال به اسپورتینگ کانزاس سیتی را رد کرد تا به النصر بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو

مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو

رونالدو قرار بود در ۵ ژانویه ۲۰۲۳ در بازی مقابل الطائی در لیگ حاضر شود، اما به دلیل شکستن گوشی یک هوادار ۱۴ ساله اورتون در باخت ۱–۰ در گودیسون پارک، زمانی که او هنوز در منچستر یونایتد بود، مجبور شد دو جلسه محرومیتش را در النصر بگذراند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *