آغار توزیع بنزین با کارت بانکی ؛ بنزین سوپر از طریق کارت بانکی دریافت می‌شود!

بنزین سوپر کارت بانکی ؛ مدیر سامانه هوشمند سوخت در خبری اعلام کرد که طرح آزمایشی توزیع سوخت با کارت بانکی در شهر تهران آغاز شده است.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر بنزین کارت بانکی همراه ما بمانید.

بنزین سوپر کارت بانکی

  • توزیع بنزین با کارت بانکی

به گزارش منابع خبری:

محمد صادقی در این باره افزود: در مرحله نخست، این طرح در یک جایگاه به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و در صورت آماده بودن بستر‌ها و دریافت مجوز‌ها و انجام مراحل خوداظهاری از سوی افراد، به سمت عرضه بنزین سوپر با کارت مغناطیسی در دیگر جایگاه‌ها خواهیم رفت.

در حوزه توزیع سوخت نرخ اول، بستر ارتباطی ما باید آنلاین (برخط) باشد و اگر برخط نباشد، قطعاً استفاده از کارت بانکی چالش‌برانگیز است. سامانه هوشمند سوخت یک شبکه مستقل از سایر سامانه‌ها است که هیچ ارتباطی با پایگاه داده دیگر سامانه‌ها ندارد و فقط از کارت بانکی، برای توزیع سوخت استفاده می‌شود.

بنزین سوپر کارت بانکی

 

کارت بانکی بنزین سوپر

بسیاری از جایگاه‌های سوخت در نقاط دورافتاده هستند که با توجه به آفلاین بودن سامانه هوشمند سوخت امکان توزیع سوخت در صورت قطعی هم وجود دارد اما با توجه به آنلاین بودن شبکه بانکی، در صورت قطعی، جایگاه‌ غیر عملیاتی می‌شود و به همین دلیل فعلاً تنها توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی در دستور قرار گرفته است. کارت سوخت به زودی حذف می‌شود. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت به جای کارت سوخت بنزین با کارت بانکی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *