آتش سوزی سنگین انبار چوب در اصفهان! +[تصویر]

آتش سوزی انبار چوب اصفهان ؛ دیروز یک انبار چوب در خیابان آتشگاه اصفهان متاسفانه دچار آتش سوزی شد و با تلاش آتش نشانان حریق انبار چوب در اصفهان مهار شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گفت: انبار چوب در خیابان آتشگاه اصفهان دچار آتش سوزی شد. در ادامه مطلب با خبر آتش سوزی انبار چوب در اصفهان همراه ما بمانید.

آتش سوزی انبار چوب اصفهان

  • آتش سوزی انبار چوب در خیابان آتشگاه اصفهان 

به گزارش منابع خبری:

حریق انبار چوب ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان اعلام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه شب گذشته، یک مورد حریق گسترده انبار چوب واقع در میدان شهید قوچانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد که آتش نشانان از بیش از ده ایستگاه همراه با اطفائیه‌های سنگین، خودروی آبرسان و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حریق اعزام شدند.

آتش سوزی انبار چوب اصفهان

آتش سوزی در انبار چوب اصفهان

این حادثه در انبار چوب در خیابان آتشگاه نرسیده به نبوی منش گزارش شده است. رئیس اداره فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای امدادی از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی برای این حادثه اضافه کرد: اطفائیه های سنگین و نیمه سنگین برای این حادثه اعزام شد. وی گفت: در حال حاضر حریق اطفا و از سرایت آن به کارگاه‌های اطراف و فرش فروشی بزرگ جلوگیری شد.  علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *