ببینید: لحظه سقوط مرگبار میلاد زارع پاراگلایدر در روستای هیو +[ویدیو]

میلاد زارع پاراگلایدر ؛ یک جوان ساوجبلاغی به اسم میلاد زارع، متاسفانه در پیست روستای هیو سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

ساعت ۱۰:۳۰ صبح میلاد زارع در ارتفاعات روستای هیو در شهرستان ساوجبلاغ با پاراگلایدر سقوط کرد و مصدوم شد. جوان ساوجبلاغی هنگام پاراگلایدرسواری در پیست روستای هیو سقوط کرد و به علت شدت جراحات جان سپرد. در ادامه مطلب با خبر پاراگلایدر میلاد زارع همراه ما بمانید.

میلاد زارع پاراگلایدر

  • مرگ پاراگلایدر میلاد زارع

به گزارش منابع خبری:

بلافاصله پس از اعلام حادثه عوامل امدادی پایگاه شهدای مدافع حرم ساوجبلاغ به محل اعزام شدند و با توجه به شدت آسیب و موقعیت مصدوم و زمان بر بودن مدت انتقال وی از ارتفاع ،درخواست اورژانس هوایی انجام شد. در ادامه می‌توانید را مشاهده کنید:

چتربازی یا پاراگلایدینگ یا پاراگلایدر یک ورزش تفریحی و رقابتی مخاطره آمیز است. در هنگام پرواز، خلبان آن پروازی با ویژگی‌هایی مثل سبک وزنی و پرواز آزاد را به‌طور همزمان با یک چتربال که درواقع نوعی بادپر است تجربه می‌کند. برای پرواز با پاراگلایدر خلبان به‌آرامی از سطح شیب‌دار کوه به سمت پایین می‌دود و باحالتی به شکل سرخوردن در آسمان از کوه جدا می‌شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *