چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند از نگاه سایت فیگار

برخی از تکنولوژی‌ها در دی سی کمیکس طرفداران زیادی نداشته‌اند. در ادامه می‌خواهیم چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند معرفی کنیم.

فناوری‌هایی هستند که در کمیک دی سی استفاده می‌شوند و در واقعیت نفرت انگیزند، در این نوشتار سعی کرده‌ایم این فناوری‌ها را برای شما معرفی کنیم چرا که گمان ما بر این است که برای شما علاقه‌مندان کمیک ممکن است جالب به نظر برسد؛ اما حقیقتا بسیاری از آن‌ها مشکل ساز (یا فقط تحریک‌کننده) خواهند بود. کمیک‌ها اغلب منبع برخی از جذاب‌ترین مفاهیم علمی تخیلی و فناوری بوده‌اند که قدمت آن به دنیای چهارم جک کربی و حتی دوران قدیمی‌تر کمیک استریپ‌های اپرای فضایی پالپ می‌رسد.

در حالی که مشاهده این دستگاه‌ها و وسایل نقلیه از طریق پنل‌ها شگفت انگیز است، وقتی به دنیای واقعی منتقل می‌شوند، مشخص می‌شود که چگونه از دید یک شهروند عادی بسیار غیرقانونی یا فوق العاده خطرناک و یا ناخوشایند هستند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند

  • فناوری های کمیک DC که در زندگی حقیقی خطرناک است

در ادامه قرار است چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند

همچنین نگران‌کننده می‌باشد که چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند که توسط یک گروه خصوصی در یک مقر مخفی نگهداری می‌شوند و هیچ‌کس اجازه بازدید از آن را ندارد مورد استفاده قرار گیرد. قطعاً در دنیای واقعی این تسلیحات خبر خوبی را برای شما نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

بت مبیل رفت و آمد را به یک کابوس تبدیل می کند

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
تکنولوژی های نفرت انگیز در کمیک های DC

کلان شهرها در حال حاضر یک کابوس به نام ترافیک را به همراه خود دارند. نیویورک و لس آنجلس به خاطر جاده‌های پشتیبان خود بدنام هستند. وقتی یک تانک غول پیکر و پرسرعت که توسط میلیاردر غمگین و مردی معتمد و مشتاق توقف جرم و جنایت است، رانده می‌شود، بسیار بدتر خواهد بود. صرف نظر از اینکه کدام بت‌موبیل در نظر گرفته شده، آنقدر پهن است که نمی‌تواند رانندگان دیگر را در خود جای دهد به همین دلیل جزء تکنولوژی های نفرت انگیز در کمیک های DC قرار گرفته است.

علاوه بر اندازه نامناسب، مملو از سلاح‌هایی است که برای مبارزه با ارتش‌هایی طراحی شده که در وسط شهر شلیک می‌کند. همانطور که Batmobile جالب است، خطر بزرگی برای اطرافیان آن خواهد بود. اگر مردم می‌دانستند که بروس وین بتمن است، احتمالاً اولین سوال این است که چرا او این همه پول را برای تانک فوق‌العاده مبارزه با جرم خرج کرده است، در حالی که می‌توانست زیرساخت‌های گاتهام را تعمیر کند.

بیشتر بخوانید:

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

 

رابط شبکه عصبی سایبورگ نقض قوانین GDPR است

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
چندین فناوری در کمیک های دی سی که ناراحت کننده هستند

یکی از چندین فناوری در کمیک های دی سی که ناراحت کننده هستند ، رابط شبکه‌ای سایبورگ است. این فناوری اغلب در سرتاسر کمیک‌های Justice League استفاده می‌شود این است که Cyborg به تمام دستگاه‌های روی کره زمین که دارای اتصال اینترنت هستند دسترسی دارد. پس در واقعیت، لیگ عدالت به طور فعال قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد. یک شرکت خصوصی که به داده‌های هر فرد دسترسی دارد مفهوم ترسناکی خواهد بود.

اگر این دانش عمومی بود، هیچ کشوری از آن حمایت نمی‌کرد (با نادیده گرفتن اینکه چگونه ممکن است قبلاً همین کار را انجام دهند). برخی از کمیک‌ها قبلاً نقاط ضعف اصلی این کار را نشان داده‌اند، مانند New 52’s Grid که یک شیطان زمین شماره 3 موازی با Cyborg و در مینی سریال DCeased که در آن اتصال Cyborg به اینترنت بود که ویروس زامبی را به بقیه منتقل کرد. از سیاره بنابراین به نظر می‌رسد که حتی در کمیک های DC، فناوری Cyborg در حال حاضر یک مشکل بزرگ برای همگان است.

بهترین کمیک های سایبورگ

حلقه ای که باید هر 24 ساعت یکبار شارژ شود، منطقی نیست

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند

یک افسر مجری قانون که در فضا مستقر است و برای منبع قدرت خود، محدودیت زمانی دلخواه دارد که حتی ممکن است با چرخه‌های خورشیدی سیاره آن‌ها همخوانی نداشته باشد، این قابلیت جزء فناوری های کمیک DC که در زندگی حقیقی خطرناک است ، قرار گرفته که فانوس‌های سبز زمین باید با محدودیت‌های قدرتشان خوش شانس باشند؛ زیرا حلقه‌های آن‌ها باید هر بیست و چهار ساعت یکبار شارژ شوند.

با این حال، مشخص نیست که آیا سایر فانوس‌ها طبق این برنامه باید تجهیزات خود را شارژ کننند یا خیر. به احتمال زیاد اگر بتوانند زمان شارژ مجدد حلقه‌ها را تغییر دهند، زمان طولانی‌تریرا باید صرف کنند. همچنین، سفر در فضا، تشخیص اینکه ساعت چند است دشوار خواهد بود. پس این مشکلات این معنی را می‌دهد که یک فانوس می‌تواند با حلقه‌ای که قدرت کم دارد و دسترسی به شارژ مجدد ندارد، مشکلات بیشتری باریش پیدا شود. شاید بتوان حلقه‌های فانوس را به شارژ بی سیم یا خورشیدی ارتقا داد، همانطور که بسیاری از دستگاه‌های هوشمند اکنون قادر به انجام آن هستند.

بیشتر بخوانید:

تاریک ترین کارهای فانوس سبز در تاریخ دی سی

بهترین کمیک های گرین لنترن

ساعت شنی در واقع در هر موقعیت قابل استفاده نخواهد بود

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند

واقعاً از فکر کردن در مورد این تکنولوژی آن مبهوت خواهید شد، یک ساعت مدت زمان زیادی نیست. به خصوص برای یک ماموریت که در آن هر تعداد ساعت ممکن است قبل از وقوع درگیری بگذرد. ساعت شنی جزء تکنولوژی های نفرت انگیز در کمیک های DC است که هر روز تا یک ساعت بمیتوان از قدرت او استفاده کرد. با این حال، به‌عنوان شخصیتی که در طول جنگ جهانی دوم به‌شدت نقش‌آفرینی می‌کرد، تصور اینکه ساعت شنی او به اندازه‌ای که لازم است قدرت می‌بخشد، دشوار خواهد بود.

حتی برای گروهی از ابرقهرمانان، بسیار بعید است که یک آتش نشانی را در کمتر از یک ساعت منبعش به پایان برسد. ساعت شنی همچنین باید به صورت دستی چرخانده شود تا قدرت‌های او فعال شود که ممکن است زیاد جالب به نظر نرسد؛ اما در میان شلیک مسلسل ها، این عمل ممکن است زمان زیادی را ببرد.

یک ماهواره در مدار که عمدتاً پر از سلاح های خطرناک است

چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند
فناوری های کمیک DC که در زندگی حقیقی خطرناک است

وقتی همه چیز در مورد آن در نظر گرفته شود، مفهوم برج مراقبت لیگ عدالت واقعاً وحشتناک است. این یک سازمان خصوصی متشکل از خطرناک‌ترین افراد روی کره زمین است، در یک مقر ماهواره‌ای خودپایه که دائماً به دور زمین می‌چرخد و پر از فناوری‌هایی فراتر از آنچه که زمین دارد، از جمله تله‌پورترها و سفینه‌های فضایی، به طور مداوم به هر وسیله‌ای متصل است که جزء چندین فناوری در کمیک های دی سی که ناراحت کننده هستند ، قرار می‌گیرد.

در این سیاره همچنین مملو از خطرناک‌ترین سلاح‌ها از زمین و سایر سیارات بوده و جایی است که هیچ کس خارج از سازمان از آن استقبال نمی‌کند. بدتر از همه، این تیمی از افراد مستقر در ایالات متحده هستند که مرزها را نادیده می‌گیرند و از طرف خود از و کل سیاره (و در برخی موارد جهان) دست به هر کاری می‌زنند. با در نظر گرفتن همه اینها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری لیگ عدالت را به عنوان یک خطر در مقابل قهرمانان می‌بینند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چند فناوری کمیک دی سی که در واقعیت نفرت انگیزند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *