پیروزی آسان و سریع علی اکبری مقابل مبارز کانادایی در MMA!

مبارزه جدید امیرعلی اکبری ؛ امیر علی اکبری با شکست دادن زود هنگام حریف کانادایی خود نشان داد که می‌توانید قهرمان فعلی ONE باشد!

مبارزه امیرعلی اکبری با داستین جیسون کانادایی در رقابت‌های MMA روز شنبه (۲۴ تیر) در بانکوک برگزار شد. امیرعلی اکبری مبارز کشورمان روز شنبه ۲۴ تیرماه برابر با ۱۴ جولای میلادی در ورزشگاه بوکس لامپینی شهر بانکوک تایلند در چارچوب مسابقات MMA سازمان چمپیون شیپ، برابر «داستین جیسون» مبارز کانادایی، مبارزه کرد و پیروز شد. در ادامه مطلب با خبر مبارزه امیرعلی اکبری با داستین جیسون همراه ما بمانید.

مبارزه جدید امیرعلی اکبری

  • مبارزه امیرعلی اکبری با حریف کانادایی

به گزارش منابع خبری:

امیرعلی اکبری رکورد ۱۲ پیروزی و ۳ شکست را در کارنامه مبارزه‌های خود دارد و برای رسیدن به فینال این مسابقات باید از سد جیسون کانادایی عبور کند.

مبارزه امیرعلی اکبری و حریف کانادایی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ تیرماه به وقت تهران در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد. «داستین جیسون» حریف کانادایی امیرعلی اکبری اهل ایالت «بیرتیش کلمبیا» کانادا است. این مبارز ۲۷ ساله با قد ۱۸۲ و وزن ۱۰۸ کیلوگرم موفق شده تا کنون ۷ پیروزی بدست بیاورد و تنها یک شکست در این سازمان را تجربه کرده است.

مبارزه جدید امیرعلی اکبری
مبارزه جدید امیرعلی اکبری

زمان مسابقه امیرعلی‌‎ اکبری با داستین جیسون

امیر علی‌اکبری (زادهٔ ۲۰ آذر ۱۳۶۶) ورزشکار پیشین کشتی فرنگی و مبارز کنونی هنرهای رزمی ترکیبی اهل ایران است. او قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان در ۲۰۱۰، برندهٔ برنز این مسابقات ۲۰۰۹ و نیز مدال طلای قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۰۹ است. وی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۶ در شهرستان سراب از استان آذربایجان شرقی است. خانوادهٔ او بعدها به تهران مهاجرت کردند و دوران نوجوانی و جوانی وی در تهران گذشته‌است. امیر در یک خانواده ۹ نفره بزرگ شده و دارای چهار خواهر و دو برادر است.

مبارزه جدید امیرعلی اکبری
پیروز شدن امیر علی اکبری در برابر حریف کانادایی, مبارزه جدید امیرعلی اکبری

پیروزی امیر علی اکبری مقابل حریف کانادایی

در سری رقابت های One Fight Night 12 لحظاتی پیش امیر علی اکبری موفق شد برابر حریف کانادایی خود، داستین جوینسون به پیروزی رسید. امیر علی اکبری با این پیروزی رکورد ۱۳ پیروزی و ۳ شکست را در کارنامه خود به ثبت رساند و حال با این پیروزی علی اکبری که امروز شنبه رقم خورد، این مبارز ایرانی باید برای رسیدن به کمربند قهرمانی این سازمان به زودی به مصاف «آناتولی مالیخین» روس برود، بدون شک این مبارزه بکی از مسابقات مهم این سازمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *