شیوا خنیاگر یکهو چقدر پیر و شکسته شد + عکس وی در حال سیگار کشیدن

شیوا خنیاگر با انتشار عکس جدید و متفاوت از خود نوشت: از فاضلی پرسیدند، زیبایی چیست؟

شیوا خنیاگر یکهو چقدر پیر و شکسته شد

در ادامه گفت:

خطوط صورت مادرم…..! خطوط صورتتان را رها کنید، هر خط نشانه راهی است که پیموده‌اید و شاید درسی گرفته باشید…

وی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از جوانی خود گذاشته و نوشته است:

همه چیز در جهان در حال تغییر است….. در این دنیا که کلمه دنیا از دنائت و پستی اقتباس شده،وهمچنین واژه دون نزدیکتر به آن است،هیچ عنصری ثابت نیست و نمی ماند… و اینجا محل از دست دادن است ، همیشه بیش از انچه بدست می اوریم از دست میدهیم….. و مهمترین آن زمان است.

عکس عجیب شیوا خنیاگر

عکس بازیگر زن ایرانی در حال سیگار کشیدن حاشیه ساز شد

انتشار تصویری از شیوا خنیاگر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با سیگاری بر لب در اینستاگرام به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

شیوا خنیاگر عکس سیگار
شیوا خنیاگر عکس سیگار

شیوا خنیاگر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران عکسی عجیب از خود به‌هنگام سیگار کشیدن منتشر کرده که واکنش‌های متعددی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته‌است. شیوا خنیاگر در سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. شیوا خنیاگر فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی می باشد. شیوا خنیاگر با بازی در مجموعه های تلویزیونی مرگ تدریجی یک رؤیا و ستایش به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

 عکس بازیگر زن ایرانی در حال سیگار کشیدن حاشیه ساز شد + [عکس]

شیوا خنیاگر عکس سیگار
شیوا خنیاگر عکس سیگار

شیوا خنیانگر از ازدواج اول خود دارای یک پسر به نام علیرضا می باشد. شیوا خنیاگر دلیل حذف خود را از عرصه هنر درخواست دستمزد معوقه از کارگردان یک فیلم میداند. تصویر جدیدی از شیوا خنیانگر بازیگر نقش عاطی همسر حشمت فردوس در سریال ستایش در فضای مجازی منتشر شده است که قیافه او مثل افراد معتاد شده و دیگر آن زیبایی قبل را ندارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس عجیب شیوا خنیاگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *