یزدانی از رسیدن به فینال باز ماند ؛ شکست بحث برانگیز یزدانی مقابل حریف آمریکایی!

کشتی امیر محمد یزدانی در مجارستان ؛ امیر محمد یزدانی از حریف آمریکایی خود جلو بود اما در ثانیه های پایانی با بی تجربگی خود شکست را قبول کرد.

کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان مقابل حریف قزاق شکست خورد. رییس فدراسیون کشتی از سبک کشتی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در تورنمنت مجارستان انتقاد کرد. در ادامه مطلب با خبر امیر محمد یزدانی مجارستان همراه ما بمانید.

کشتی امیر محمد یزدانی در مجارستان

  • شکست امیر محمد یزدانی در مجارستان

به گزارش منابع خبری:

 در ادامه رقابت های رنکینگ دار مجارستان در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. در مرحله بعد توکتومابتوف از قرقیزستان را با نتیجه ۷ بر ۷ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ر جریان دیدار نیمه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ مجارستان، امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان مقابل جوزف مک کنا از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه های پایانی ۸ بر ۴ از حریف پیش بود در نهایت با فن فیتوی حریف با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

کشتی امیر محمد یزدانی در مجارستان
شکست امیر محمد یزدانی در مجارستان, مجارستان امیر محمد یزدانی, امیر محمد یزدانی مجارستان

مجارستان امیر محمد یزدانی

در این کشتی امیر محمد یزدانی با توجه به این که 4 بر صفر از حریف خود پیش بود و با اجرای یک فن کنده حریف خود را به پل زد و داوران 4 امتیاز به او دادند تا نتیجه بازی 8 بر صفر شود اما در ادامه مربیان آمریکا اعتراض کردند که هیئت ژوری 4 امتیاز به کشتی گیر آمریکایی و 2 امتیاز به یزدانی دادند که برخی مدعی بودند که داوران رأی اشتباهی را به سود حریف آمریکایی اعلام کردند.  امیرمحمد یزدانی در دیدار رده بندی به مصاف حریف قزاقستانی خود رفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و  در نهایت پنجم شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *