سوختن دو خودرو در آتش سوزی مغازه صافکاری تهران! +جزئیات

آتش سوزی مغازه صافکاری تهران ؛ دو خودرو در مغازه صافکاری جنوب تهران حضور داشتند که با آتش سوزی در این مغازه، هر دو سوختند!

یک مغازه صافکاری و دو دستگاه خودروی سوار واقع در آن در جنوب تهران دچار حریق شد.  در ساعت پنج صبح امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۸، ۶۵، ۸۱ را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید چراغی، خیابان زمزم اعزام کرد. در ادامه مطلب با خبر آتش گرفتن مغازه صافکاری تهران همراه ما بمانید.

آتش سوزی مغازه صافکاری تهران

  • آتش سوزی صافکاری جنوب تهران

به گزارش منابع خبری:

 با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش‌ در حال سرایت به بخش‌ها و خودروهای دیگر بود.

خوشبختانه در این حادثه هیچ فردی دچار مصدومیت نشده و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل ملک به مالکین، پایان ماموریت خود را اعلام کرده و به ایستگاه بازگشتند. دقایقی بعد آتش‌نشانان شعله‌های آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط تعمیرگاه جلوگیری کردند. پس از آن شعله‌های آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش سوزی مغازه صافکاری تهران
آتش سوزی صافکاری جنوب تهران, آتش گرفتن مغازه صافکاری تهران, آتش گرفتن صافکاری جنوب تهران

آتش گرفتن صافکاری جنوب تهران

آتش‌سوزی یا حریق یکی از قدیمی‌ترین بلایایی است که می‌تواند در زمانی کوتاه، دارایی و سلامتی افراد را به خطر اندازد. بنا به تعریف حریق عبارتست از سوختن مواد سوختنی یا آتشی ناخواسته و در لحظه وقوع از کنترل خارج شده که معمولاً با دود و حرارت و نور توأم است. آتش‌سوزی بر اساس نوع سرچشمه و نوع مواد سوختی به پنج گروه (بر اساس استاندارد آمریکا NFPA) و شش گروه (بر اساس استاندارد انگلستان BS) تقسیم می‌گردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *