سیدحسین عرب پیرغلام سیدالشهدا(ع) درگذشت +بیوگرافی و علت فوت

درگذشت سیدحسین عرب ؛ مردی به نام سیدحسین کردبچه کرمانشاه، که با نام عرب شناخته می‌شد و پیرغلام سرشناس سیدالشهدا (ع) بود، لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

سیدحسین عرب پیرغلامی بزرگ کشورمان بود که در سال‌های اخیر در هیأت‌های ریحانهالنبی (س) و هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به عنوان پیش‌منبر خوان مرثیه‌خوانی می‌کرد. او در سال ۱۳۲۵ متولد شد و یکی از مداحان قدیمی تهران به حساب می‌آمد. در ادامه مطلب با خبر مرگ سید حسین کرد بچه همراه ما بمانید.

درگذشت سیدحسین عرب

سیدحسین عرب درگذشت

به گزارش منابع خبری:

سیدحسین کردبچه کرمانشاه، که با نام عرب شناخته می‌شد و پیرغلام سرشناس سیدالشهدا (ع) بود، لحظاتی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان عرفان نیایش تهران دارفانی را وداع گفت و به سوی ارباب و شهیدش پیوست.

چندی پیش به دلیل بیماری قلبی وارد بیمارستان شده بود و امروز عصر به دنیای دیگر رفت. این پیرغلام سیدالشهدا (ع) در دهه اول ماه محرم امسال در هیأت ریحانهالنبی (س) مداحی می‌کرد.

درگذشت سیدحسین عرب
درگذشت سیدحسین عرب

درگذشت سید حسین کردبچه

برنامه او در دهه دوم این ماه این بود که در هیأت سائلین حضرت عباس (ع) مداحی کند، اما به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی‌اش در شب نخست قادر به مداحی نبود. روز بعد او در بیمارستان بستری شد. اطلاعات مراسم تشییع و تدفین این پیرغلام به مراسم‌ دهندگان اطلاع داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درگذشت سیدحسین عرب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *