اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی [+فیلم و عکس]

اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی ساعاتی پیش در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ادامه با فیگار همراه باشید.

با حضور جمعی از علاقه‌مندان و دوستداران سینما و همچنین عوامل این فیلم، اکران عمومی فیلم سینمایی بی‌مادر در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. سه سالن این پردیس سینمایی به فیلم بی مادر اختصاص داده شد.

اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی

اکران عمومی بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی

در این مراسم، مرتضی فاطمی به عنوان کارگردان، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی به عنوان بازیگران و علی اوجی به عنوان تهیه‌کننده فیلم، حاضر بودند و همراه با مردم فیلم را تماشا کردند.

اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی

مرتضی فاطمی قبل از نمایش فیلم، روی صحنه رفت و سه مهمان اصلی فیلم را دعوت کرد تا برای تماشاگران صحبت کنند.

فیلم اکران عمومی فیلم بی مادر با حضور عوامل فیلم

در حاشیه این مراسم، علی اوجی با کنایه‌ای از بی‌توجهی داوران جشنواره فیلم فجر به این اثر سینمایی اشاره کرد و اعلام کرد که اگرچه این فیلم مستقل را جشنواره فجر تحویل نگرفته است، اما در جشنواره‌های خارجی با استقبال خوبی روبرو شده است.

تصاویر اکران عمومی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی

امیر آقایی و پردیس پورعابدینی زوج سریال آقازاده در اکران مردمی بی مادر :

اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی

امیر آقایی نیز در این مراسم اظهار خرسندی کرد و گفت:

“خیلی خوشحالم که هنوز می‌توانم به خواسته‌های خود پایبند بمانم و به سینمایی که اگرچه مخاطب‌اش اندک است، اما آبرومند است، متعهد باشم.”

پردیس پورعابدینی نیز با اشاره به نقشش در فیلم، گفت:

“با لحظه‌ای به لحظه‌ی نقش مهروز در این فیلم زندگی کردم و خوشحالم که امشب در کنار شما و همچنین همراه با هم، این فیلم را تماشا می‌کنیم.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اکران مردمی فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *