علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ [+ فیلم و عکس]

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ ساخته امیرحسین همتی در پردیس ایران مال حضور داشتند. در ادامه با فیگار همراه باشید.

فیلم سینمایی ستون ۱۴، اثری است که نخستین بار توسط امیرحسین همتی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن توسط علیرضا قاسم‌خان انجام شده است. این فیلم از تاریخ ۱۸ مردادماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران عمومی فیلم ستون ۱۴

گروه بازیگران این فیلم شامل میترا حجار، روزبه حصاری، میلاد رحیمی، مهسا باقری و علی میلانی است و با صدای داریوش فرهنگ ساخته شده است.

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴

در خلاصه‌ای از داستان فیلم آمده است که ساناز و یاشار، وقتی که می‌ترسند، بازی می‌کنند و این بار آنها با زندگی جلال روبرو می‌شوند.

فیلم اکران عمومی ستون 14 با حضور علی ضیا و روزبه حصاری

تصاویر اکران مردمی ستون 14 با حضور علی ضیا و روزبه حصاری

چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ پردیس ایران مال میزبان اکران مردمی فیلم سینمایی ستون ۱۴ به همراه  هنرمندان و ورزشکاران سرشناسی چون علی ضیا و مجتبی جباری نیز در کنار عوامل فیلم بوده است.

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *