موزه سینما میزبان «علی نصیریان» می‌شود! +[جزئیات]

علی نصیریان در موزه سینما حضور پیدا می‌کند. علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به زودی مهمان موزه سینما خواهد شد.

این دیدار که روز شنبه چهارم شهریورماه ساعت ۱۷ در سالن فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد، شامل یک سلسله نشست و برنامه‌های باشگاه مخاطبان موزه سینمای ایران است. در ادامه مطلب با خبر علی نصیریان موزه سینما همراه ما بمانید.

علی نصیریان در موزه سینما

موزه سینما علی نصیریان

به گزارش منابع خبری:

در این دیدار، «علی نصیریان» علاوه بر بیان خاطرات خود طی سال‌ها حضور در سینما و تئاتر، بخشی از تجربیات خود را با اعضا باشگاه مخاطبان موزه سینما در میان می‌گذارد. این برنامه با هدف بررسی و بحث درباره زندگی و آثار این هنرمند بزرگ برگزار می‌شود و همه علاقمندان به سینما و هنر به آن دعوت شده‌اند.

علی نصیریان، یک چهره شناخته شده در صنعت سینما و تئاتر کشور است. او تاکنون جوایز بسیاری را به دست آورده و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را از آن خود کرده است. نصیریان در آثار بسیاری نقش آفرینی کرده است که همچون گاو، آقای هالو، پستچی، دایره مینا، آفتاب نشین ها، کمال‌الملک، کفش‌های میرزانوروز، جاده‌های سرد، ناخدا خورشید، شیر سنگی، روز باشکوه، بوی پیراهن یوسف، برج مینو، کمیته مجازات، شکارچی شنبه، حکایت دریا، مسخره باز، خورشید، لامینور، هفت بهار نارنج و … باعث نقش‌آفرینی ماندگاری شده است.

علی نصیریان در موزه سینما
علی نصیریان در موزه سینما

حضور علی نصیریان در موزه سینما

علی نصیریان، بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ در تهران است. وی از سال ۱۳۲۹ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. علی نصیریان، در سال ۱۳۸۰ به‌ عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشته بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد و نشان درجه‌ یک هنری را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علی نصیریان در موزه سینما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *