تیزر رسمی فیلم Rebel Moon منتشر شد + تاریخ اکران

Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر، جدیدترین فیلم او می‌باشد که در ادامه، تیزر رسمی فیلم Rebel Moon را با همدیگر خواهیم دید.

پیش از انتشار تریلر رسمی Rebel Moon، نتفلیکس از نگاهی پنهانی، در یک تیزر 15 ثانیه‌ای، به حماسه جنگ ستارگان زک اسنایدر پرداخت و پرده برداری کرد.

تیزر رسمی فیلم Rebel Moon منتشر شد

تاریخ اکران

یک تیزر 15 ثانیه‌ای از Rebel Moon، پیش از رونمایی تریلر بزرگ فیلم حماسی الهام گرفته از جنگ ستارگان زک اسنایدر، به نمایش گذاشته شده است. اسنایدر در ادامه همکاری خود با نتفلیکس، فیلم بعدی خودش را ساخت که داستان زنی مرموز با بازی سوفیا بوتلا را روایت می‌کند که باید ساکنان یک مستعمره کشاورزی صلح‌آمیز را علیه یک دیکتاتور کهکشانی ظالم جمع کند.

بیشتر بخوانید:

اولین پوستر رسمی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر منتشر شد

تیزر رسمی از پشت صحنه فیلم Rebel Moon

حتی پس از چندین سرمایه گذاری در DCU، اپرای فضایی آینده اسنایدر به نظر می‌رسد بزرگترین فیلم او باشد و انتظار می‌رود که دنباله‌ای داشته باشد. تریلر کامل Rebel Moon قرار است فردا در Gamescom فاش بشود.

تیزر رسمی فیلم Rebel Moon
تیزر فیلم Rebel Moon

نخستین تیزر Rebel Moon

در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی ماه سرکش را ببینید:

در حالی که اسنایدر مراقب بود چیز زیادی فاش نشود، این ویدیو نگاه جدیدی به بوتلا در نقش کورا را ارائه می‌دهد. Rebel Moon قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2023 توسط نتفلیکس اکران شود و برای یک اکران محدود در سینما نیز برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری فیلم Rebel Moon: Part Two – The Scargiver، که دنباله فیلم است، پس از اکران فیلم اول، آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فیلم Rebel Moon در دو کات و دو قسمت ساخته خواهد شد

بازی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر ساخته خواهد شد !

در جهان تحت کنترل دولت، Moon Veldt توسط نیروهای Imperium، ارتش جهان مادر که توسط Regent Balisarius کنترل شده، تهدید می‌شوند. کورا، یکی از اعضای سابق امپریوم که به دنبال رستگاری برای گذشته خود در رهبری دولت سرکوبگر است، به خود وظیفه می‌دهد تا جنگجویان را از سراسر کهکشان استخدام کند تا قبل از بازگشت به سیاره، در برابر نیروهای جهان مادر موضع بگیرند.

تیزر فیلم Rebel Moon

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر رسمی فیلم Rebel Moon چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *